A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2001-2005)

Civic LSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha kell, akkor írok ide valamit

Szöveges ítélet

2006.12.09.

Huszon sokéves vw polo után majd egy évig nem volt autónk. És ugyanennyi ideig nézegettük mi legyen helyette. Hajj de rég volt, azt hiszem a Skoda Fábiánál kezdődött a nézegetés, és fél év összevisszaság után rátaláltunk az igazira: honda! elöször 2 generációval ezelöttieket nézegettünk, de a két gyerek miatt nem volt szerencsés a három ajtós. Aztán belebotlottam a 7. generációsba, és innen nem volt megállás! Belül hatalmas. A 2 éves lányom csak nyújtózkodás árán tudja rugdosni a hátsó ülés támláját, pedig elég magasak vagyunk, full hátra van tolva. 90 LE nem a világ vége, de családi autózásokra pont elég. Így nehezebb behányni hátulra! Rendes úton a futómű brilliáns, rendetlen úton meg cefet sz*r. Összehasonlításképp az Almerában ülve kisebb fekvőrendőröket észre sem vesz az ember, a Civicnek ez rémálom. A fékre lépve megáll az autó. Leginkjább városba használjuk, és ha apa állatkodik 8 litert eszik. Anya gazdaságosabb, akkor 7-et. Autópályán barátságos 120-al 6 körül. Nem lehet kikapcsolni az első légzsákot. Ki lehet berhelni, de gyárilag nem kapcsolható. Nem berheltük, de így nem rakhatjuk előre a gyerektartókisizét. A gyári rádió pervez alakja miatt nem cserélgethető, bár vezérelhet CD-tárat de leginkább az eredeti Hondát.
Elképesztő magas a CASCO-ja: 1200kg-os, 90 lovas sportosnak egyáltalán nem mondható autó, miéééért?! Erről persze legkevésbé a Honda tehet.

2007.06.26.

Lassan pont egy éve lesz nálunk az autó. Megbízható családtag. Újabb 4000 km után vagyunk. Ez nem sok, első évben biztos nem érjük el a 10.000-et. Szervízt még nem látott az egy év alatt. Majdnem, de aztán megúsztuk. Hát az úgy volt hogy összehangoltan leszakadt az első két ablaktörlő gumi. Telefonáltam, email-eztem a győri (ott élünk), és a tatabányai (ott vettük) szervízbe. Nagyon készségesen voltak, és roppant horror árakon cseréltek volna gumi csíkot. Nem egész ablaktörlő, csak a csík 3-5000. Aztán véletlenül benéztünk egy autós boltba, ahol 700-ért kaptunk, sőt a srác be is szerelte mert bénáztunk kicsit. Igazából ez ez egyetlen szervíztapasztalatunk.

Vezetési élmény: itt a nyár, megy a légkondi, és csigul az autó. Néha elgondolkodom rajta, mégiscsak 1.6-os kellett volna. Az a fura, hogy nem hajtjuk ezerrel, de mégis zavaró hogy érezhetően gyengébb légkondival.

2007.08.12.

Hurrá nyaralunk! És végre van fogalmunk hosszú úton hogy viselkedik a civic. Hát jól! Alföldre mentünk kegyetlen szar utakon, ezt nagyon nem bírja a futómű. Végig légkondival 90 körüli átlag, és 6l alatti fogyasztás. Gondoltam hogy kevesebb lesz, de ezen nagyon meglepődtem.

Osztrák autópálya 140, 5-ösben 4000-es fordulaton. Még ment volna többet is. Szépen feküdt az úton, örömvezetés. Bécsből hazahoztunk egy hintát. Nagyon durvá, de befért. ferdén az eslő két ülés között előre. Nem tudom ez mennyire tudatos tervezés eredménye, de sebességet simán lehetett váltani. A hinta több mint 3 méter hosszú dobozban volt, határeset, még néhány centi és nem bírtuk volta hazahozni.

Balatonra, szerpentín, kicsit nehéz megszokni a kisalföldi sík vezetéstől eltérően mindig egy (vagy két, vagy három?!) fokozattal alacsonyabb sebességben kell tartani.

Nosztalgia: találtam egy képet! Itt szerettünk bele. :-), és szereztük meg.

2007.12-2008.01

Sikerült tesztelni az autónkat olyan módon is, ahogy nem szerettük volna. Bojoztunk 3-an a hídon, egy "piros autó" elénk vágott, az első vészfék, és szépen egymásba csúsztunk. Nem nagyon, kicsit. Kb 20-al.

Az legelső chevrolet hátsó lökhárítója kicsit megrepedt, a második daewoo-n még ennyi sem látszott sem elöl, sem hátul. Én meg a vasázsló ott hátul eltüntettem az honda elejét! Megálltunk, kocc, kicsit hümmögtem hogy tuti megkarcolódott... aztán nem bírtam kinyitni az első ajtót.

Szóval kiszáltam hátul, reggel volt, a kislányom nem is nagyon ébredt fel az ütközésre.

Nem is indult el, be kellett vontatni a Honda Flick-hez.

A reklám helye: Az autó összetörés élményben az egyetlen olyan amire szivesen emlékszem vissza, hogy roppant korrektek, és segítőkészek voltak a szervízben a javítás egész ideje alatt.

A karácsonyi szünet miatt csak januárra készült el, eddig semmit változást, hibát nem fedeztünk fel. Remélem így is marad.

2008.01
Hehe, hazahoztuk az autót csütörtökön, pénteken intéztünk rá téligumit. Grrr. Aztán délután mentünk kifizetni a javítási költségeket. Utána beugrottunk a Decathlon-ba Botinak kis labdát venni. És ezerrel beletolattak a parkolóba. Tátsó lökhárító nyekk, ajtó behorpad. Vigasztal hogy ennél már csak jobban folytatódhat az év. Mindenesetre a kárszakértővel, és a szervízvezetővel már annyit találkozunk minta egy nagy közös család lennénk...

folyt köv...

Hibalista

- nyikorog a kuplung. Megolajoztuk, elmúlt. Ablaktörlő gumi.
-
- Autó elejének visszavarázsolása: 1.070.000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Honda Flick, Győr.

Csak zöldkártyát csináltattunk. Telefonon időpont egyeztetés, és minden ment pontosan, szépen.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 59000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? polo Következő autója? hol van az még!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

1.6 type-Sport

Civic 1.6 Sport - 2005
2010.11.14 70   4,0

Igen jó autó az áráért.

Civic 1.6 ls 5d - 2004
2008.08.04 55000   5,0

1.6 VTEC 4 ajtós, a legjobb a kategóriában

Civic 1.6 LS Elegance - 2005
1999.11.30 50000   4,5

10 éve csak japán

Civic 1,6 - 2001
2012.10.07 55000   5,0

100/1 hibás (ez volt az)

Civic 1.7ctdi (Isuzu) - 2002
2020.09.24 30000   -

101 fekete paripa

Civic 1,7 CTDi - 2005
2009.12.30 250000   3,0

101 zakatoló ló

Civic 1.7d - 2004
2014.12.16 160000   -

110Le nagyon megy

Civic 1,6 lsi - 2005
1999.11.30 1300   -

2 in 1 - urassan sportos

Civic Civic 1.4 LS Cool - 2005
1999.11.30 7000   -

354.000 km, 1 tulaj, szervizkönyves - Civic 1.4 Sport

Civic 1.4 SPORT 3door - 2005
2016.01.02 354000   4,0

9 év, 2 "bálnával", összesen 220000 km

Civic 1.4 S - 2003
2014.11.11 140000   -

A "csaladi auto"

Civic Type-R - 2003
2008.11.18 7000   5,0

A Honda az Honda, aki nem így vall, az egy: AGY

Civic 1.4LS AC - 2003
1999.11.30 18000   -

A Honda neve Civic

Civic 1.6 - 2001
2008.02.02 16100   -

A fineszes Kisróka

Civic 1.4 Sport - 2005
1999.11.30 5000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)