A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2001-2005)

Civic 1.7 CTDi 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

A tökéletes pénztárcakímélő

Szöveges ítélet

Egy Accord után választottam ezt. Mindenképp dízelt akartam, mert anyagi helyzetem és a relatív sok városi közlekedés ezt kívánta. Kifutó modellként vettem meg szeptemberben, hatalmas kedvezménnyel. Helykinálat nagyszerű, csomagtér lehetne nagyobb de mondjuk éppen elég, vezetési pozició tökéletes, váltó helye és működése elsőosztályú ( ezt most miért is említem, mikor Hondáról beszélünk?), a kormány egy picit nagyobb a kelleténél, kezelőszervek elhelyzése nagyon átgondolt. Automatikus klíma nagyon jól végzi a dolgát, télen kezd el lassan fűteni dízel mivolta miatt. Könyöktámaszt utólag vettem, és a kormányt is már én bőröztettem.
Futómű jó, rugózás feszes de kényelmes, rázós utat pl. Thököly nem szereti. Ekkor hangos a futómű. Zörgések normális utakon nincsenek.
Motorja jó, a zajszigetelés lehetne talán jobb, mert gyorsításkor hangos. Utazótempója a 130-140, ekkor még halk és a fogyasztás is jó. Az eddíg megtett kilóméterre (12000) vetített fogyasztás 6.8, amiből 800 km volt csak városon kívűl. Ezt én nagyon jónak tekintem.
Gyári CD-s hifi jól szól, nekem elég. Lámpák nagyon jó hatásfokkal világítanak.

Néhány negatívum:
Az üléshuzat nagyon kényes, könnyen kijönnek a szálak ( vissza lehet húzni)
Az elektromos szervókormány álló helyzetben nem partner az egykezes koppanástól-koppanásig való gyors áttekerésben, nem ad kellő rásegítést.
A turbó egyszer leállt. Mivel nem gyulladt ki az EC lámpa ezért nem is tárolta el a hibát, emiatt a szervíz még nem cserélte ki. A hiba azóta sem fordult elő.

8000-nél voltam egy köztes olajcserén. A Honda-Szabóhoz vittem, korrektek, kedvesek.

Az autóban most 33000 km van. A 30 ezres nagyszerviznél a kötelező olaj és szűrőcseréken kívül kapott egy új turbót és előre új fékpofákat.
A turbó cseréje már nagyon indokolt volt, mert nem telt el úgy nap, hogy az autó egy-egy nagyobb gyorsítást ne "büntetett" volna egy letiltással. Ilyenkor 3 perc leállás után minden rendbe jött.
Az első fékpofa csere után megszűnt az elöről jövő zörgés, amit a kopott hézagoló lemezek által kotyogó fékpofa okozott.
Nemsokára két éves az autó. A turbón kívül semmilyen hiba nem fordult elő. Eddigi átlagfogyasztás 90-10% a város javára 6.7 l/100. Én ezt jónak tekintem.

Hibalista

- A turbó egyszer leállt, majd reggel mintha mi sem történt volna újból működőképes. - A turbó végképp megdöglött, gariban cserélték.(30000km)

Ide hordtam szervizbe

Honda Szabó

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Accord Következő autója? Civic vagy Accord
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (186 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)