Csak teszi a dolgát és semmi több
Szöveges ítélet
Dimenzióváltás ez a járgány egy Opel után. Nem romlik el, nincs rossz hangulatban, nincs bosszúság. Ha azt mondom, hogy kiszámítható, akkor ez nagyon is illik a kis gépre.
- A helykihasználás nagyon példás: kis helyen elhelyezve a motor de ettől még mindig jól szerelhető. Utastér igen nagy 5 felnőtt kényelmesen elfér (ugyanis nincs alagút, a padlólemez teljesen sík. Csomagtartó 4 embernek összes síelős cuccal együtt 1 hétre kényelmes.
- Az ülések kényelmesek- azonban kényeztetőnek nem nevezném. Ergonomikusak, hosszú ülőfelülettel, remekjó huzattal, jó oldaltartás . 8 évesen sincs egyik ülés sem kiülve.
- Műszerfal, belső kárpitok: dinamikus, fiatalos, jó anyagválasztásokkal. Nincs tele fölösleges világító kacatokkal, egyszerű és minden megtalálható.
- Váltó a műszerfalba építve - kevesebbet kel nyúlni érte a kormánytól (fél nap alatt megszokható) - a padló helyett, remekjó tárolórekesz, középen a padlón
- Igen alacsony fogyasztás országúton. 90-100-as tempónál 5,2-5,5
- Alapjáraton alig hallható motorzaj
- Jó fényerejű lámpák
- Remek kanyarstabilitás, még nagy sebességnél is. Nem túrja az orrát, nem csúszik. Úgy kanyarodik ahogy az ember eltervezi.
- Kiszámítható, tervezhető szervízintervallumok
Ami kevésbé tetszik:
- Nagy fordulókör, a parkolás igen nagy szívás
- Fényszóró H1-es halogénjai 3 havonta kiégnek (szerencsére mezei user által könnyen cserélhető, nekem már 1,5 perc a szint időm)
- Nyikorgó kuplungpedál
- Ez az 1,4es motor nem túl nyomatékos (inkább pörgetni kell ha az ember haladni akar) cserébe tud takarékos is lenni
- Klíma motor bekapcsolását észre lehet venni a motorteljesítményen
- Gyári hangrendszer legjobb esetben is átlagos
- Drága alkatrészek (első lengéscsillapító darabja: 42e)
- Belső világítás (felszereltségtől függ) elég halovány. (én vettem bele egy LED-es panelt, ezzel mondjuk elmegy)
Én tettem bele egy parkolóradart is (6e Ft). Könnyen bele lehet építeni és igensokat javít a parkolási problémákon.
Azoknak ajánlom akik keveset akarnak autóval foglalkozni és sokat autózni...
Az izzókon kívül semmi egyéb bosszantó problémája nincsen. Tervezhető Szervíz és költségek.
Ha valakinek kérdése van írjon bátran!
Hibalista
- fényszóró izzók 3 havonta, gumiszilentek a futóműben, első lengéscsillapító
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vectra (1992) | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
