A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 2.0 TDCI Titanium (chipet) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

vélemény őszintén egy nem reg vett 8 éves chipet Focusrol. Bejött eddig! :)

Szöveges ítélet

Nem rég vásároltam egy használt 2006s Ford Focus 2.0 tdci Titamium 3 ajtós, amin teljes ST pakett van, 18s St felnivel, es felhuzva( megchippelve)! Most kb 185 LE es 400Nm szal jól megy :)Vw Golf IV volt előtte. Hat egy vicc volt ehhez képest, es a boltba drágábbak voltak az alkatrészek mint a Fordba..
Az autóról áltba.: 1400 kiló szóval azert van súlya, biztonság érzetet nyújt , masszív. Az utastér az tág, bőven el lehet férni, bar nalam a hátsó sor az nem a legkényelmesebb a 3 ajtó miatt..de magamnak vettem nem az utasoknak! :) az ülésről amit mondtak igaz, kicsit magas , nekem kicsit "kakasülő", nem igazán találom a helyem benne de viszont kényelmes tehát igy problémának nem nevezném de említésre méltó. Bent a dolgok tenyleg rezegnek, de nalam a ket ajtónál a belső része mert a bolhak gyengék , elengedtek de gumivedovel fogom megjavítani ezen kivul meg elől ami a műszerfal elott van műanyag (szélvédő fuvo) (de nem mindig csak olyan fordulaton szal ki lehet bírni) Az enyémben sport, állítható futómű van. Ezzel kapcsolatban csak annyit h tökéletes, nem tudok hibát említeni az enyémet nagyon fogja a kanyarban :) viszont a magyar utak miatt Futumu állítása kell es nem egyszer. A váltó áttétele az enyémben nagyon, feltűnően rövid. De szépen vált, nem kattog nem recseg igy 200e km-nél sem. Hibát nem tudok.. Akkor a turbó. Mivel az enyem chipelt tehát lett a turbon is varialva sok mindent nem tudok mondani, annyit hogy nagyon szépen húzz, szep hangja van. Annyi hogy alacsony olaj, víz hofoknal ne húzzasuk mert leszakad a turbó a házából! Egy felújított turbó meg 120 e korul mozog ami meg csak felújított szal a turbóra mki vigyázzon es hűtse(meg egy ket percig járjon az auto). Az auto motorja nagyon erős, nagyon jo, ahhoz képest halk, es tenyleg nagyon jol eszik. városban kicsi huzatással 7-8 között mkepp megáll. Szóval végeredmenybe en nem tudom szidni, persze egy ez Ford. Szal azert mki ugy álljon hozza h nem egy Audi vagy egy Mercedes , ezt el kell fogadni de ár értek aranyba sztem megfelel. Az elején kicsit féltem h chipes meg 200 e Km de eddig semmi meglepő. - vezérlés cserét mondtak amikor vásároltam , az olaj ctsere meg az én érdekem ( szigorúan 5w-30 full szinti olaj) a többi meg bármilyen autóba tönkre mehet / megy. Meg a többi auto is kell szervizelni. Meg ami lesz nekem az a korom tisztítása majd valahogy , de azt meg Nemtudom h hogyan fogom megcsinalni / csináltatni. A belső extrákrol annyit, hogy az ablakemelő nem húzza fel az ablakot automatán az viszont katasztrófa csak le! A xenon gyönyörű, ülésfűtés, napfénytető, ABS, ESP, EBV ( kipörgésgátló az nincs de h miert az Nemtudom ), es nekem a három ajtó:) a fehér színű festés ami igazabol nem is olyan fehér, ha oda allok egy Audi melle.... Plus en mar ugy vettem h kicserélte k a középső konzolt, most az enyémben egy ket dines fejegység van, GPS, usbvel, Bluetooth kihangosító , memokartya stb... Szal ami meg hiányzott az is megvan :)
Végeredménybe dögös, sportos , jol megy ,keveset eszik, nemet minőség , kimondottan olcsó alkatrész!!!! Kezes, érzékeny kormányzás , nekem ennyi pénzért tökéletesen megfelel :) jo kis auto ég Fordhoz kepst persze!
Aztan hogy magas nyomású pumpa, porlaszto csúcs, turbó vagy bármi fele fincsi iseg lesz-e az majd kiderül mar remelem nem mert vigyázok ra ahogy tudok :)
Remelem tudtam segíteni a hasznalt autók keresőknek mert ilyen cikk nem nagyon volt ami egy mostani használt auto tulaj irt volna ebben a motorban...:)




Hibalista

- Szigorúan 10e km alatt olajcsere, sportlevegőszürő tisztítás, olajszűrő, üzemanyag szűrő, pollenszuro 25e Ft - 170 e km-nél kettős tömegű lendkerék + kuplung szett ( ez egyszerűen kellett) 300 e Ft ( teljesen gyári Ford , Győri Fordszerviz - Most 210 e km komplett vezérlés 80e Ft , elso tengelyen a középső szilentek 20 e Ft - Xenon izzó csere (mind2) 20e Ft - féktárcsák betettél 50 e Ft (többször) - Hátsó tolatólámpa ( elv gyári hiba, a sebváltónal elkopott a gombocska es nem érzékelte a lukvercet ( szal nem izzó csere hanem érzékelő 1.500 Ft :) - Futómű állítás kb 10 e Ft -

Ide hordtam szervizbe

Győri és Soproni Ford szerviz

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 197000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf IV 1,4 B. (Semmit nem megy, rengeteget eszik) Következő autója? Mkepp német autó!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)