A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1.6 TDCi DPF Trend Sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Végül csak összeállt.

Szöveges ítélet

Első autó...

Ennek megfelelően rengeteg tanulópénzt is öltem bele, de mindent összevetve nem bántam meg (ami kissé furán hathat).
Beszámított autó volt, Baján. Leginkább a színe és az állapota fogott meg (és szedán), nameg mivel a család jellemzően Ford-ot használ, a motorjaikat is viszonylag ismertük. Kuplung, lendkerék, váltó, futőmű, fék rendben volt, motor is húzott rendesen két hétre rá el is hoztuk.
Hazafele jött ki a DPF hiba (nem tudott regenerálni), szombat delután volt, a kereskedő már sehol. Sebaj megoldjuk. Csak belefutottunk egy olyan kókler bandába akik jóformán beledugtak egy gőzborotvát és kiütették a hibakódot (mert interfészre már nem volt pénzük, többit a Szerelő 1. alatt).
Volt egy klímakompresszor besülés ami magával rántott egy automata szíjfeszítőt is. Egyetlen szerencsénk az volt, hogy ahol ez megtörtént, két sarokra volt egy szerelő aki 3 nap alatt rendberakta. Azóta minden rendben, valószínűleg olcsóbban megoldható lett volna, ha nem első autó és tapasztaltabb vagyok.

Párom ingázott még tavaly, heti 350 km körül, egyszer egy reggel országúton 80 km/h-s tempónál kiszaladt egy kutya elé, le se tudta reagálni. Átszakította a motorvédő lemezt alul és felcsapódott a hűtőre-intercoolerre. Az autó ennek ellenére saját lábán jött haza és ment a szervízig, csak leszabályozott a fedélzeti számítógép.

Volt egy ügyes tolatásom, innen a hátsó sérülés, erről nincs mit írni, kezdő vezetők szerencséje.

Mellesleg az autó remek, igazi utazó kisautó, puhább a futóműve a normál kettes focusnál, hatalmas (530 literes) csomagtartó, országutat pályát nagyon szereti. Nem fogyaszt sokat így bátran tankoljuk bele a prémium osztrák gázolajat, amit meg is hálál (1-2 deci minusz fogyasztás, halkabb motorüzem és az EGR szelep is tisztább tőle, szóval annyira nem feketemágia kategória az a +30 forint literenként)

Hogy szeretjük-e? Abszolút, az összes kezdeti hibája (nameg a saját amatőrségünk) ellenére is. Azóta kitartó útitárs, jó ideig nem lesz lecserélve (pláne ennyi ráfordítás után).

Hibalista

- - Klímarendszer, kompresszorfelújítás, ultrahangos tisztítás, hosszbordásszíj, automata feszítő csere - 190000 HUF - - DPF tisztítás, nyomásszenzor csere - 65000 HUF - - Fékbetét csere - 16000 HUF - - Intercooler, turbócső, hütőjavítás, lökhárító javítás, motorvédő csere, egyebek - 120000 HUF - - Hátsó lökhárító javítás, karosszéria húzás, bal hátsó gyári lámpabúra, fényezés - 80000 HUF - - 180000 km-es nagyszervíz (vezérműszíj, lánc, pumpa, görgők egyebek cseréje), ékszíjtárcsa csere - 180000 HUF - - Kerékagy csavar - 1500 HUF

Ide hordtam szervizbe

DPF: http://reszecskeszuro-tisztitas.co/ - messziről kerülendő, 1000 km-t se bírt az autó a garanciát meg nem akarták vállalni és ezt egy turbó feletti haláltánccal gondolták kommunikálni. Fordítva kötöttek be egy nyomásmérőt amitől megőrült a computer és persze maga a szenzor is tönkrement. 85000 forinttal károsítottak meg.DPF + Karosszéria: Homonna utca, hosszas szenvedés után megtalálták a fordítva bekötött szenzort aminek a cseréje 35000 forintomba fájt (először adtak egy próbadarabot két hétre, korrektek voltak.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

ESS motor Göd: Nem hiszem, hogy őket be kell mutatni. Ha Fordod van, ide járj. Náluk volt az összes nagyszervíz.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 167000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16300
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)