A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus Focus II 1.6 VCT-Ti kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Városi szlalomkirály - száguldó téglatest

Szöveges ítélet

Egyszerűen imádom (pláne egy fapad 1.3 Escort után). Városban is nagyon jó, igaz, célszerű nem 2500-as fordulat alá engedni, mert akkor vége van :-) Kicsit sok benne az anyag, lelassul, ha nem pörgeti az ember :-)
Viccet félretéve elképesztően stabil, jól fekszi az utat. Volt pár necces esetem, ahol már képzeletben borítékoltam a tolókocsit magamnak, de ebben az autóban az ABS, a fékek és a felfüggesztés egyszerűen tökéletes. Valóban kicsit fapados belül, de jó magasan ülök benne, biztonságosnak érzem. Van pár bosszantó apróság: a csomagtartó zármegoldása, az elektromos ablakemelő nem túl felhasználóbarát opciói, néha apró zörgések és cicergések a motorháztető felől, de mindez eltörpül a pozitívumai mellett. A gyári hangrendszer tökéletes, a belső tér kialakítása optimális. Nagyon megy az autó, ahogy egyre több kilométert eszik meg, egyre jobban gyorsul és érdekes módon egyre jobb szintre áll be a fogyasztása, pedig használom a klímát rendesen és elég sokat küzdök Pesten a dugókban. A csomagtér hatalmas és meg se kottyan az autónak, ha tele van. Ha így folytatja, letaszítja az Escortot az "örök trónról"; az a kocsi elnyűhetetlen volt.
Szóval, "perverzül imádom" az új Fókánkat :-)

2006.10.20.
Az eltellt pár hónap után sem változott a véleményem. Hangzatos szavakkal élve, "megy mint a állat". Eszik rendesen, de néha nem tudom, valóban csak 1,6-ost tettek a motorházba, vagy véletlenül "becsusszant" egy nagyobb. Ennek mindegy, hogy felfele vagy lefele megy, mindenhol kielégítő a teljesítménye. A gyári adatok szerint 197 a vége... mentem már vele 210-et is, de igaz, a 180 a kényelmes számára.
A biztonsága pedig... a saját baromságom miatt kezet fogtam egy trolival. Én voltam a hülye, az ember ne próbáljon meg leszorítani egy több tonnás, villanymotoros monstrumot. :-) Szóval összementünk, és az anyósülés ajtata meghorpadt. Ennyi. Minden működött, a lemezt kihúzták és semmi para. Az ütközést megélve ez mutterék Kalosa esetén mondjuk annyi lett volna, hogy a vezetőülésben rákönyökölhettem volna a troli ütközőjére. Szóval továbbra is imádjuk a Fókát!!! :-)
Az viszont tény, hogy sajnos rontanom kellett a fogyasztási pontszámot... habár az is tény, hogy nem sajnálom a kakaót. :-)

2007.04.05
A sebességgel továbbra sincs gond, az olajat sem eszi, és még mindig fenntartom, hogy igazi családi autó. DE... és itt jön a de. Alapjáraton 900-as fordulaton menne, de újabban minden 4. piroslámpánál lefullad. Alapjáraton úgy szól, mint egy asztmás felnőtt, aki alig tudja kipréselni a tüdejéből a levegőt. Ha tökig nyomom a gázt, akkor már oké. Aztán ma olyat produkált, amitől én is meglepődtem. Egy szokványos kuplungolásnál csattant egy bazi nagyot és a lábamra esett a kuplungpedált tartó rugó - nem gyengén ketté tört. Hmmm... jövő héten viszem szervízbe, kíváncsi vagyok mi baja lesz még (addig). De a 210-et még viszi :-)

2007.05.30.
Na, megcsinálták gariban. Magyarázták, mi a gondja, de nem értettem meg elsőre, másodszorra pedig nem volt ott a szaki, mikor visszamentem még egy apróságért. Azóta semmi gondja, megy mint a gép. Azt észrevettem, hogy ha a klíma nem megy, télen-nyáron válogatás nélkül bepárásodik az üveg. És hiába tisztíttatom, mindig büdös a klíma. A középkonzol már nem tetszik annyira, a gombok elnagyoltak, sok a felesleges hely, és nem fér el a lábam. Most már aktívan 4-en autózunk (anya, apa, 2 gyerek) és képtelenség elférni benne. (Az igazsághoz tartozik, hogy 198 centi magas vagyok). Amúgy minden más OK a Fókánkkal. :-)

Hibalista

- Valami szonda tönkrment, de gyors csere és kész. Kuplungvisszarántórugó (vicces egy szó :-) kettétört (ez meg szomorú inkább, mint vicces).
- Valami a befecskendezésnél kifingott. Cserélték és kész.

Ide hordtam szervizbe

Ford Nestor
Trolis buli után olcsón és gyorsan eredeti állapotába állították vissza.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Ford Petrányi (Kerepesi)
Kitűnő kiszolgálás, barátságos, segítőkész munkatársak. A szonda a megbeszélt időben megvolt, garanciában cserélték, a megadott időn belül.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Escort 1.3 Club Következő autója? Audi A3 Sportback
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)