Ügyes és hasznos
Szöveges ítélet
Nyers teherautó érzés vezetni, de nagyon megbízható. A motorja brutálisan erős, rugalmas, megszakítani nem lehet, s 6 liter felett még nem fogyasztott, csak városban maradva tartósan. Mivel Trend szintű, az anyagok és a kárpit mint egy ZIL-ben, azaz mai színvonalú, rideg, kopogós. Az első ablaktörlő Zsiguli színvonalú, nyekereg, nem mindenhol töröl, s nincs késleltetője, ami manapság alapvető. Nagyon jól irányítható, a váltó pontos és gyors. Jól vezethető, belátható az utastere, nincsenek kint holtterek. Ügyes a csomagtere. A műszerfala sajnos majmolja az olcsóbb és német típusok egyszerűségét, sehol nincs a híres egyediség az előbbi modelből. Az ülése kényelmetlen elől-hátul, hátul kifejezetten rossz ülni, főleg hárman. Nincs jól kiszellőztetve az utastér ezért letekert ablaknál, nyitott másik ajtónál jó becsukni bármelyiket. Több helyen defomálódnak, törnek maguktól a műanyagok, főleg kivül.
Az izzócsere nem csak gyakori, de rendkívül nehéz is, csak világosban, fedett helyen, gyakorlattal vágjunk bele.
Hibalista
- Üzemanyag sapka szalagja, de visszaraktam. Első szélvédő kédergumija ki-ki szabadul, zörög a menetszélben. Kipuffogó rezonál máris, típushiba Focus-oknál. Izzócsere havonta elől. Tipikus jelenség, hátsó ajtó elsőre nem záródik. A vezető ülést naponta emelgetni kell, mert lesüllyed, típushiba.
Ide hordtam szervizbe
Planet-Törökbálint
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Megane II 1,4 Authentic | Következő autója? | Renault, Volvo ha lehet |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
