A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1,6 TDCi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Takarékos Fóka

Szöveges ítélet

97 ezer kilóméterrel vásároltam egy Budapesti Ford szalonból. Hozzájuk használtautó beszámításkor kerül a kocsi. Nem alkudoztunk sokat, megvettem és nem bántam meg. A gyors döntésemben segítet az, hogy ezt a példányt a Focusnál viszonylag ritkának számító vajszínű kárpittal szerelték, ami nagyon jól mutat és növeli a belső tér tágasság érzetét is. Cserébe oda kell figyelni a a szennyeződések elkerülésére, mivel nagyon nehéz tisztítani. A 110 lóerős (létezik 90 LE-s változat is) 1,6 TDCi változat elég dinamikusan mozgatja a gépet. Nyomatékból kétezres fordulat alatt is szépen el lehet autózni. A motor ereje kb 1700-1800 körül jön meg és tart 3000-3300-ig. Az autó fékrendszerének megítélése véleményem szerint elég szubjektív dolog, de nekem gyengének tűnik a gyári fék. Ennek oka talán az lehet, hogy hátra dobféket szerelt a Ford. Ezt sikerült megoldani azzal, hogy a gyári első tárcsák elkopása után Brembo szett kerül a régi helyére, ami nem sokkal drágább, de lényegesen jobban teljesít.

A legjobb dolog ebben az autóban fogyasztása. Klímával, normál tempóban haladva, nem nagyi módon vezetve is 5 liter alatt lehet tartani a fogyasztását vegyes használat esetén. Autópályán 140-es tempónál, 4 személlyel, csomagokkal sem ment 6 fölé soha.

Mivel a fogyasztás alacsony, ezért ma már elgondolkodnék rajta, hogy az 1,6-os helyett jobb választás lehet a 2,0 TDCi.

30 ezer kilóméter (másfél év) alatt eddig komolyabb problémám nem volt vele. Lengés csillapítók csere elől, fékcsere, és sajnos egy klíma szivárgás is nyár közepén, legnagyobb melegben.

Ha mindenképp negatívumot kellene mondanom, akkor az a gyári rádió (lassú állomásváltás, gyenge vétel, MP3 lejátszás és AUX bemenet hiánya), könyöktámasz hiánya, motor lassú bemelegedése és a rossz minőségű Ford ablaktörlők. Ezeket szerencsére kis ráfordítással lehet orvosolni.

Összességében véve jó autónak tartom. Nem drága üzemeltetni, a ferde hátú változatban is elég sok hely van és nagyon megbízható.

Hibalista

- Első legéscsillapítókat kellett cserélni 110 000-nél. 100 000-nél tanksapka csere. 120 000 - klíma szivárgás.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 97000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Focus vagy Mondeo
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)