A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1,6 TDCi DPF (Facelift utáni) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szinte tökéletes

Szöveges ítélet

Nagyon szerettem, mert nagyon élvezetes volt vezetni. Sokat utazom mindenféle bérautóval. Évjárattól és márkától függetlenül egyiket sem élveztem annyira, mint ezt.

Neppertől vásárloltam első autóként Ghia felszereltséggel. Előtte cégautó volt. Rendesen szervízelték.
Az autó nagyon jó állapotban volt, szinte eladta magát. Nepper kicsit segített azért, bekamuzva néhány adatot. (pl. a hirdetéssel szemben nem volt benne riasztó) 89.000 km-el vettem, a külső-belső állapot ezt el is hitette velem. De hát persze, hogy tekerve volt az órája. Szervízben úgy becsültük, hogy kb. 50.000km-el. Hogy a nepper tekerte, vagy már ő is így kapta, azt nem tudni; mind a kettő egyformán elképzelhető.

A DPF-el (részecskeszűrővel) nagyon ijesztgettek, hogy milyen drága kicserélni. Más forrásból más értékeket hallottam. De kb. 150-260 e FT körüli összegbe fájt volna.
Ekkor már megbántam, hogy DPF dízelt választottam. Aki dízelt szeretne, annak a DPF nélküli 10 lóerővel gyengébbet ajánlom.

Következő Focusom tutira nem dízel lesz...

És miért vezettem mégis ilyen sokáig, amikor már szakember is azt tanácsolta, hogy szabaduljak tőle? Miért akartam a gatyámat is ráfizetni egy új DPF-re?

Mert egyszerűen rajongtam az autóért. Nagyon tetszett a formája, a gyári felnije. Ízléses gyári króm díszítette a hátsó csomagtérajtót, és az első lökhárítón lévő légbeömlő karimáját. Nagyon szép volt. (A II-es Focus faceliftes verziója amúgy is a legszebb az összes változat közül, szerintem.)
A nyavalyás részecskeszűrőn kívül SEMMI mással nem volt műszaki probléma. Pedig csapattam vele rendesen. Óvatosan, de azért duhajkodtam vele. Minden kanyart mosolyogva vettem be, mert a futóműve csodálatos. Ha már csúszáshatáron voltam, akkor is teljes kontroll alatt tartottam a haladást, egy-egy finomabb kormány- és gázpedál-mozdítással. Nagyon jóindulatúan kultiválta ritka túlkapásaimat is. Előzni bárkit, bármikor lehetett vele (persze kikapcsolt légkondival:) ).

Élvezet volt vezetni a drágámat. Egészen addig, amíg "mockosz kis hobbitkák" el nem lopták tőlem egy budapesti lakótelepről... Ez a trauma feldolgozatlan maradt, mert nagyon-nagyon kötődtem ehhez a kocsihoz. A következő autótolvajjal, akivel valaha találkozni fogok, minden bizonnyal együtt fogok fogdába kerülni. Ő lopásért, én pedig az ő kárára elkövetett súlyos testi sértésért...

Szóval ellopták. Tutira szétszerelték. Mindenkit óva intek: részecskeszűrőt ne vegyen használtan, mert lehet hogy az én Fókám hibás darabját fogja megkapni!
Amúgy bármelyik orgazda elégedett lehet akármelyik másik alkatrészével, mert minden szinte tökéletes volt rajta. Pedig tényleg nyüstöltem. Nem zörgött, nem nyikorgott kb. 180.000 km után sem.

Fogyasztása mindig 6.5 - 7.0 liter között alakult. 90-100 km/h-ás tempó mellett 4 liter körül; városban és autópályán 7 litert fogyasztott.

Hibalista

- DPF (részecskeszűrő) - 1x tisztítva 80000 Ft - Izzók - tompított 2db - Vezérlés csere + DPF újratisztítva + 200.000-es szervíz ~120.000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Ford PetrányiNormális, gyors, szokásos fellengzős kioktatós stílus hiánya. Kitartóan keresték a DPF hibáját. Tisztítással 2x sikerült visszahozniuk a halálból.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Egy jól ismert kiskunhalasi.Más márkákra specializált, ám mégis kitartó és segítőkész volt.Szerelő 3.Kicsi bp-i szervíz, olasz autókra specializálva. Hogy Fordhoz nem értett, az nem is az ő hibája. De azért segített.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Focus II benzines
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)