A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1.6 Ti-Vct 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szinte szerelem :)

Szöveges ítélet

Sziasztok!
Kezdem az elején. Autócserére készültem. Fontos volt, hogy benzines legyen, kis vagy elfogadható fogyasztás, főleg városi használat. Szerelőkhöz járva (munkakör) elkezdtem érdeklődni, hogy mit javasolnak, ami 10 év alatti és nem szervízigényes. 10/9 szerelő Ford Focus 1.6 benzin, sosem romlik el. Ez 2016-ban volt. Hosszas keresgélés után a faceliftes Focus jobban tetszett,, úgyhogy már csak azokat néztem. Abban az időben 1.4 - 1.9m ft áron mozogtak. Eljött az idő, megtaláltam a megfelelő autót 2017-ben egy kereskedésben. Fontos volt, hogy nem lehet fehér az autó. Amit találtam 1.6 Ti-Vct, szürke, gyári alufelni, szinte patika állapot. Vásárlásnál kicsit kattogot a motor hidegen, mint egy diesel, de gondoltam hidrotőke, nem tétel. Elcsábultam, megvettem.
Aztán jött a hideg idő, egyre hangosabban kaattogot, amíg be nem melegedett. Elvittem szervízbe, mondtam menjünk biztosra, legyen rendbe az autó, cseréljük amit kell: kapott újj vezérlést, 2db soleinod szelepet(gyárit), 2db vezérműkereket (gyárit), ki lett korongozva, mivel nem hidrotőkés a motor. A végösszeg közel 300e volt, de sajnos a hiba nem hárult el. Bevittem egy Ford szervízbe, megvizsgálták, az autó hibakódmentes, nincs semmilyen mechanikai hiba sem a rendszerben. Nem tudták megmondani,, hogy mi lehet a hiba. Végül közel 3 év után cseréltem egy szerelő javaslatára gyujtástrafót, mert magas értéket mutatott a hibakód kiolvasó. Szerinte ez miatt kopog, mert nem tudja csillapítani az égést a rendszer. Csere után nem lett jó, de viszont sokkal halkabb. Az idő során megtanultam ezzel élni, mivel senki nem tudja mi lehet a baja.
Teljesítmény jó, fogyasztása jó, nyáron klímával Budapesten max 8.5L, ami barátinak mondható.
Ami elromlott:
- gyujtástrafó, rendszámtábla világítás, óracsoport hiba, 1db trapézgömbfej

Ezen felül csak olajcsere 10e km-enként.

Mai napig imádom.

Pozítivum: könnyen bemelegszik
Negatívum: a gyári fejegység ezen tipúsa nem játsza az mp3 és nem lehet telefont csatlakoztatni rá.

Ha bármi eszembe jut, frissítem a leírást.

A mai napig használom, nem tervezem cserélni.

Hibalista

- rendszámtábla világítás, gyujtástrafó, trapézgömbfej

Ide hordtam szervizbe

Kwik Fit Csepel

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Modok kft Csepel

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 251000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 80 b4 1.9tdi (1994-ből) Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)