Röfi, a trendi vérmalac
Szöveges ítélet
Röfike azért lett Röfi, mert valljuk be, a dízelmotor úgy vartyog, mint egy náthás békahad, de a röfögés mégiscsak szebb szó, mint a brekegés, szóval Röfi az Röfi.
A múltkor nem én indítottam be, hanem kívül álltam mellette, amikor hidegen beindult, hát bizony megijedtem, (mint Szergej, amikor a motoros fűrészt beindították), hogy úristen, mi ez a berregés :-)))
Trendinek azért trendi, mert Trend felszerelésszintű, ebben minden lényeges benne van, amivel manapság egy autót szívesen kihoznak a szalonból. Légkondi, fedélzeti computer, tempomat, meg jópár olyan cucc, aminek a nevét értem, csak fogalmam sincs, hogy mire jó. Egyszer azért használtam pl. a hazakísérőfényt, hát anélkül ne vegyen senkise autót, mert az jó!
Van benne pl. menüből állítható kormányszervó-erősség-állító, az nagyon kell bele, mert mi lenne, ha nem lenne benne és azt kérdezné valaki, hogy mondcsak barátom, a te autódban van-e kormányszervó-erősség-állító. És akkor azt kellene mondanom, hogy nincsen ... Szóval van benne és az is nagyon jó (csak mutatná már meg valaki, hogy hogyan kell használni .)
Vérmalac meg azért lett a kincsem, mert piros a színe. Én ugyan nem pirosnak mondanám, hanem téglaszín-bordó-metálnak, de a forgalmiba az van írva, hogy piros. Hát, ők biztosan jobban tudják, tehát a piros az piros! Na persze azért is Vérmalac, mert ha odalépek padlógázra, akkor büntet rendesen a jószág. Először hátul büntet, mert dől belőle a füst, de ha a turbó feltekerte magát a megfelelő fordulatra, akkor ugrik az autó mint egy kenguru :-)
Amúgy igazából Röfike nem is malac, hanem teve, ugyanis olyan keveset iszik, hogy az csoda :-)) Dehát így szimplán Tevének mégsem hívhatom, a tevét meg a magyarban nem nagyon lehet becézni, szóval marad Röfi.
Namost ezek után milyen az autó? Jó! nade mennyire jó? Jobb, mint egy Trabant, de rosszabb, mint egy Honda Legend... Ez egy teljesen objektív vélemény, ugyanis se Trabantom, se Honda Legendem se volt még!
Persze kellene valami rosszat is írni róla, mert így azt hiszik, hogy a Ford Motor LTD. píárosa vagyok és pénzért írok jókat. Szóval ez nem egy csajozós verda :-((( Itt a Népítéleten minden második autó "csajozós verda". Lehet az egy húszéves BMW, vagy egy koreai autómásolat, minden autóba csak úgy beesnek a csajok. Hát, ez sajnos nem olyan :-(
Aztán a Focusok értékelésében általában leírt "szuper futómű" sem igaz :-(( Tessék talán beleülni egy 10 éves 6. generációs Honda Civicbe (ami persze szintén csajozós verda :-)). Na annak tényleg "jó" a futóműve, a Focusnak meg van futóműve, de semmi több. Az már nem a Focus erénye, hogy a többi autóban még gyengébb futómű van.
Ja, és még annyi, hogy az általam beírt fogyasztás természetesen városban értendő :-)) Ez tényleg elmegy 6 literrel (Budapesten), pedig 1300 kiló és 195-ös gumik vannak rajta. Az előző autóm (1,4-es Astra) volt 1000 kiló és 175-ös gumik voltak rajta, ennek ellenére a városban nyáron 7-8, télen meg 8-9 litert evett.
Hibalista
- Lényegében semmi
Ide hordtam szervizbe
Auto Fort
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Tetszik az új Lancer ... |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
