repulo sepru es az autopalyacica
Szöveges ítélet
Ez 2008-as focus, a lámpái szebbek lettek, az autó kivülrol sportosabb. Belülrol már nem egyértelmű a fejlodés, a fedélzeti számitógép jól néz ki, az anyagok puhák, ha nyomkodom oket, bár miért tenném, viszont mindenhol muanyag, bármerre nézek. Az ajtón nincs kárpit, és a kezemet se borre rakom mint a korabbiban. Szurke es szurke valtakozik. Viszont csend van, halkabb mint korabbiak. Az egesz auto minosegi hatast kelt, nem zorog es nem csavarodik. Mivel sokat utazom igy a dizelmotor evidencia volt. Nem csalódtam, eleg eros, bar ez csak a 90 los valtozat, nem hianyolok erot. Meggyozo, ahogy a motor eloadja magat, barmelyik fordulatrol eroteljesen huz, villanyautosan, semmi erolkodes. En kb. 1200-1800 ig hasznalom, mivel igy is boven lepest tartok barkivel. A futomu nagyon sportos, kanyarokban jo erzes menni vele, de..emiatt sokszor raz a futomu, pattog, ami tudjuk nem a kocsi hibaja, de hat en megis itt elek. Az iranyitas nagyon kozvetlen, elmeny vezetni. A valto tokeletes, határozott es mintha sulyokat raktak volna alulra, nem remeg.
Mivel csaladi auto, ezert elsosorban pakolok bele. A csomagtarto jo nagy, masodjara meg nagyobbnak tunik, es puha karpittal van bevonva, amit elmeny megfogni. Kinezetre annyira serulekenynek tunik, hogy muszaj volt pokrocot leteriteni, nehogy megkarcolja valami. A hatso ulesek ket mozdulattal eloredonthetok, a hely oriasi. En nem utazom magam mogott, de eddig mindenki befert, nem kellett az elso ulesemet allitgatni. Mondtam mar hogy kombi? A csomagterajtot muszaj becsapni, mert finoman mozgatva csak felig megy be a helyere. Viszont a kozponti zar vegre alig hallhato, nem ugy mint a regebbin amin borzalmas hangja volt.
Az autohifi kulon tortenet volt. Termeszetesen a gyari vacak, mint szinte barmelyik, ment is a kukaba. Kulon keretet kellett venni, mert ugye nem szabvany forma, oke. A hangszorok is mentek, cserejukkel sokkal jobban erzem magam. De. A hangfalkabelt nem lehet cserelni az ajtotol, mert can buszos, es egy vekonyka kabelen tobb jel is megy. Igy hat az erositoig speci kabel van, majd onnan a gyari. Azert jol szol, alpine fejegyseggel. Az akusztikus hangolasa jo a kocsinak, nem kezd el zorogni a mely, es nagyon csendes menet kozben is, tehat lehet zenet hallgatni.
Osszessegeben nagyon meggyozo a kocsi, finomabb lett, es dizellel nagyon jol is megy. A fogyasztasa 5.5 korul mozog, igaz nem versenyzek vele, de varosban is megyek.De. Megfigyeltem, hogy sima dizellel hangosabb es erotlen, egy masik auto. Megeri premiummal utazni, mert halkabb, erosebb lesz, es azt a pluszt adja a vezeteshez, amitol az embernek kedve lesz reggel felkelni. Tenyleg dragam, ne vigyelek be dolgozni a hatso mellekuton?
Hibalista
- Egyelore semmi, igaz nem is lenne szép tole
Ide hordtam szervizbe
Petrányi-korrekt
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5300 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | focus | Következő autója? | ez marad |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
