Racionális választás villogó városi versenyzőknek
Szöveges ítélet
Kezdetek:
Az autót újonnan, saját részemre rendeltem, kicsit rosszul indult a dolog, úgy szállítoták le, hogy vezető oldali ajtót odaverték és felnit is megütötték...no, nem voltam valami boldog...
Mindegy ezen túllépve remek érzés volt benne ülni, gyakorlatilag mindenki megnézte, gyakran láttam, hogy az autót forgalmoban vagy parkolóban fényképezik.
Nem mondom jól esett...
Első 10e km:
1. Nem megy az istennek se
2. Nem tapad
3. Szeret szitálni fékezéskor
4. Kattog a féltengely (mind2)
Csak azért mert van 226 LE alattad még nem jelent semmit. Elindulni nem lehet vele, elpattog a kerék, állandóan megy a TC..
A 6,8m 0-100km/papíron nagyon jól néz ki a valóságban a közelébe sem lehet érni.
Persze 3.-ban amikor már van tapadás akkor már egész jól megy, az 5 hengeresnek tényleg szép hangja van de nem egy versenygép...
Nehéz az autó és iszik, iszik, iszik de rengeteget, főleg ha araszolni kell, akko hipp-hopp 14, aztán 15, aztán 16, stb...
A féltengelyeket akkor cserélték ki végre amikor már 3x mentem vissza a szervízbe,az első két alkalommal mindíg "állítottak" valamit..
Egyébként is álltalános tapasztalat, hogy ha garanciális akkor elsőre tuti nem cserélik ki, még másodjára sem, talán a harmadik nekifutásra..persze ha garanciális akkor egyből mehet, jön a számla...
10e km után:
Hehehe, bejáratás után megjött a tuning csomag: intercooler, teljes kipuffogó rendszer, új szűrő rendszer, szilikon csövek, program..
Na kicsit megharcoltam a beszereléssel és a programozással és lön az eredmény 300LE és 400 NM.
Na így már nem ment rosszul a gép, láss csodát könnyedén ment 6,5-öt ultra rossz gumikkal...
Késöbb jött egy újabb program, pár paci és 50 NM, na itt már egyből csúszott a kuplung is de nagyon kellemesen nyomatékos, az alső két fokozatban teljesen használhatatlan, gumigyilkos autóm lett rögtön...:)
Viszont cserében simán ment 3-ban 80-ról úgy mint egy kicsit húzott 2.5-ös STI (kipróbáltuk...) illetve a 300LE-es 350Z-t úgy otthagyta mint pinty. (szerintem a túlaj még mindíg sír ;))
Legkellemetlenebb élményem az volt amikot hulla fáradtan edzésből hazafelé 2-ben lepadllóztam, reccs, ugrott 1 féltengely, picit később meg 130e HUF...:(
Ennek ellenére illetve mindent egybevetve elmondható, hogy egy nagyon kellemes, viszonlyag gyors és megbízható autó tulajdonosa voltam.
Hibalista
- Féltengey (2x)
- Ülésmerevítés
- Olajhűtő
Ide hordtam szervizbe
Auto Fort, Könyves K.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Leon 1.9T 4x4 | Következő autója? | Vectra OPC |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
