Racionális megoldás - gyönyör? vonalakkal
Szöveges ítélet
Remekül megépített autó. Nagyon merev, a legsilányabb utakon sem nyikorog. A kormányzása pontos, talán lehetne közvetlenebb, kevesebb fordulatos. A futóm?ve tényleg olyan, amilyennek a típustársak leírják, kellemesen feszes, ugyanakkor komfortos.
Az ülések fantasztikusak annak ellenére, hogy a gerinctámasz nem állítható. Nincs is rá szükség. A belvilág kellemes, jók a méretek.
Ami bosszant: látszik a költségcsökkentés. Az ajtókárpit teljesen m?anyag. Amíg a m?szerfal fenti része szinte gyurmázhatóan puha, az a rész, aminek az ember a lábát támasztja, bizony már kemény. A hátsó ülések támlájára nem jutott kárpit, csak a festett fémlemez. A tükrök egyike sem aszferikus. De nekem ezek nem fájnak, mert a lényleges dolgokban remekel.
A motor-váltó egység nagyon tetszik. Bár ez a kicsi, 90 LE-s 1,6-os, mégis meggy?z?en húz 1700-tól. Nagyon nyugodt, 5-ikben 130-nál 2500-at forog, fogyasztása többek között ezért 5-5,5L. A váltó csodálatos. Hihetetlenül határozottan siklik a kar a kulisszában, hozzá képest egy francia autó váltómegvezetése, de még egy Alfáé is olyan, mint a nagyi baracklekvárja. Abszolúte etalon.
Hibalista
- Egynaposan felvillant egy piros fogaskerék piktogram a m?szerfalon, amivel együtt látványos teljesítményvesztés jelentekezz. Az eredeti 90 LE-b?l talán 30 ha megmaradt. Enyhe emelked?n max. 3-ikban, sík úton 0-100 kb. 1,5-2 perc...
- A probléme resetelésre (újraindítás) eleinte elmúlt, kés?bb már nem.
- Nehéz szülés volt, 4. szervízlátogatásra derült fény a problémára:
- az izzítógyertya reléje volt beázva (senki nem érti hogyan). Kicserélték, azóta panaszmentes.
Ide hordtam szervizbe
Horvátország, Dubrovnik, Omega Auto.
Na ezt a helyet kerülje el minden épesz? magyar. Az Assistance trélerrel vitette oda, majd átvételkor a szokott tüneteket produkálta.
Azt mondták:
-Amikor kipróbáltuk, jó volt. (Az ilyen válaszokat szeretem én!)
-Mikor tudják megcsinálni?
-4 nap múlva, a szerel? business tripen van.
A lényeg: a nyaralásunk 2 napja, meg egy 18 ezres telefonszámla, plusz a Fordnak szállítás, bérautó, miegymás, SEMMIÉRT, egy kontár banda miatt.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ford Szeleczky, Fót
Gyorsak, udvariasak, megért?ek. Végig tájékoztattak, a szerel?k is értették a dolgukat. Természetesen egy fillérembe sem került a javítás.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ford Focus/C-Max |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
