A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1,6 TDCi Trend 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Racionális megoldás - gyönyör? vonalakkal

Szöveges ítélet

Remekül megépített autó. Nagyon merev, a legsilányabb utakon sem nyikorog. A kormányzása pontos, talán lehetne közvetlenebb, kevesebb fordulatos. A futóm?ve tényleg olyan, amilyennek a típustársak leírják, kellemesen feszes, ugyanakkor komfortos.
Az ülések fantasztikusak annak ellenére, hogy a gerinctámasz nem állítható. Nincs is rá szükség. A belvilág kellemes, jók a méretek.
Ami bosszant: látszik a költségcsökkentés. Az ajtókárpit teljesen m?anyag. Amíg a m?szerfal fenti része szinte gyurmázhatóan puha, az a rész, aminek az ember a lábát támasztja, bizony már kemény. A hátsó ülések támlájára nem jutott kárpit, csak a festett fémlemez. A tükrök egyike sem aszferikus. De nekem ezek nem fájnak, mert a lényleges dolgokban remekel.
A motor-váltó egység nagyon tetszik. Bár ez a kicsi, 90 LE-s 1,6-os, mégis meggy?z?en húz 1700-tól. Nagyon nyugodt, 5-ikben 130-nál 2500-at forog, fogyasztása többek között ezért 5-5,5L. A váltó csodálatos. Hihetetlenül határozottan siklik a kar a kulisszában, hozzá képest egy francia autó váltómegvezetése, de még egy Alfáé is olyan, mint a nagyi baracklekvárja. Abszolúte etalon.

Hibalista

- Egynaposan felvillant egy piros fogaskerék piktogram a m?szerfalon, amivel együtt látványos teljesítményvesztés jelentekezz. Az eredeti 90 LE-b?l talán 30 ha megmaradt. Enyhe emelked?n max. 3-ikban, sík úton 0-100 kb. 1,5-2 perc...
- A probléme resetelésre (újraindítás) eleinte elmúlt, kés?bb már nem.
- Nehéz szülés volt, 4. szervízlátogatásra derült fény a problémára:
- az izzítógyertya reléje volt beázva (senki nem érti hogyan). Kicserélték, azóta panaszmentes.

Ide hordtam szervizbe

Horvátország, Dubrovnik, Omega Auto.
Na ezt a helyet kerülje el minden épesz? magyar. Az Assistance trélerrel vitette oda, majd átvételkor a szokott tüneteket produkálta.
Azt mondták:
-Amikor kipróbáltuk, jó volt. (Az ilyen válaszokat szeretem én!)
-Mikor tudják megcsinálni?
-4 nap múlva, a szerel? business tripen van.
A lényeg: a nyaralásunk 2 napja, meg egy 18 ezres telefonszámla, plusz a Fordnak szállítás, bérautó, miegymás, SEMMIÉRT, egy kontár banda miatt.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Ford Szeleczky, Fót
Gyorsak, udvariasak, megért?ek. Végig tájékoztattak, a szerel?k is értették a dolgukat. Természetesen egy fillérembe sem került a javítás.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Ford Focus/C-Max
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)