Qrva csalódás
Szöveges ítélet
Hol is kezdjem. Nem akartam eddig a codálatos reklámokban és tesztekben agyondícsért autóról írni mivel gondoltam nincs még benne annyi, hogy véleményt nyilvánitsak, de mostanság már így 25 ezer tájékán gondoltam leírom a tapasztalatokat az autóval kapcsolatosan. A külalak nagyjából elmegy eleinte a sok szakértő azt hitte, hogy az új Mondeoval járok. Az agyondícsért FUTÓMŰ az olyan rossz, hogy minden kanyarban halálfélelmem van hogy mikor borul fel a busz mivel olyan magasan ülök. FÉK az nincs rajta. pl. megyek 140-el ami meg sem kottyan a gépnek és elém mászik egy nagysofőr, hát mitmondjak a lábammal majdnem biridzgálom a hűtőrácsot, hogy letudjak lassítani. A VÁLTÓ az jó, pontos preciz szinte beszippantja a sebességeket.KORMÁNY az is könnyen kezelhető igaz életveszélyes a rajta lévő nikkelezett undormány miatt mivel napsütésben vakít.CD-RÁDIÓ na ez szól mint állat igaz kilopták a szalonban belőlle a Sony CD-t és egy gyengébb felszereltségből raktak bele másikat./Egy Rally Cross-os magyar fickót támogat ez a szalon/ide nem kell menni. Ja a kormányról való vezérlése az tragédia rossz helyen van de nagyon. MŰSZERFAL az órák jók, pontosan mérnek/Trafi/ igaz napsütésben a digitális rész nem lehet látni. FOGYASZTÁS eszik rendesen 9-10 liter között, aki azt mondja, hogy 6-7 az ki sem áll vele a garázsból.KÉNYELEM az első ülések borzalmasak olyan mintha széken ülne az ember még 50-100 km-en elmegy, de attól több már kín. Egyáltalán nem tartja az ember lábát és oldaltartása sincs. Hátul jobb a helyzet. HANGOK Emlékszem egy szaktekintély a rtl-ből /sportoló volt/ azt mondta, hogy borzasztóan csendes autó na ez igaz ha áll a motor, de 110 felett ordibálni kell nem pedig beszélgetni. És ami a legjobb tényleg sípol 140 -től a szellőzőrendszer. Ez szerintem Ford betegség az Escorton is így volt.VILÁGÍTÁS égőcserét csak szervízben lehet mivel ki kell venni az egész mindenséget. SZERVÍZ nemtom máshol hogy van, de itt mifelénk érdekes pl: kocc után a biztosító azt mondta, hogy hátsó lökhárító csere pénz felfesz lökhárító összeragaszt és lefest = tulajnak beadva kicserélték újra. Ráadásul a refi égőét még most sem cserélték ki azt mondják hiánycikk. Ja és tanácsolom, hogy a 2.0 tdci olajszűrője nem egyezik meg a másik codálatos autóval a C-Max 2.0 tdci - ével, mert a szerelők úgy tudják és képesek órákat tökölni vele, hogy miért nem akar a helyére menni. Na ennyi BÁNOM, hogy megvettem.
Hibalista
- Az első fényszóró refletor égőjét a mai napig nem cserélték ki mert bonyolult.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | escort | Következő autója? | Hát nem Ford az biztos |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
