Nem feltünő, minden igény kielégítő társ.
Szöveges ítélet
A kétezres dízel motor ideális választás a focus kasztnijához. A váltó hat sebességes, ideális a kiosztása. Nekem 7.0 - 7.2 evett átlagban. (tempósan járok vele) Az autó csak a kötelező szervízen volt. Meghibásodás nem fordult elő. Egyedül a tetőablak gumi tömítését kellett kb. kétszer szilikonnal kezelni, mert elkezdett nyöszörögni. (két perces művelet otthon). Gondot egyedül az első tompított fényszórók viszonylag sűrű (évi 2) kiégése jelentett. Egy fórumon olvastam, hogy ennek oka az automata fényszóró kapcsoló. Ezt azóta nem hagyom auto állásba, azóta a jelenség is megszűnt.
Az autó fűtése kiválló. (igaz, van benne egy gyári fűtés rásegítő) Újonnan 50 ezer forintos felár volt, de messze megérte az árát. A legnagyobb hidegben indulva is pár száz méter megtétele után már fűt az autó. Ez az ülésfűtéssel és a szélvédő fűtéssel kiegészítve kiváló komfortot eredményez télen.
A motor nagyon erős. A 136 lóerő és a padlógáznál leadott 340 NM több, mint elég. Az autópályán játszi könnyedséggel lehet lelépni a kétezres passatokat. Két személlyel hatodik sebesség fokozatban háromezer kétszázat forog a motor 180-nál. Ideális utazó autó. Autópályán erről a tempóról még látványosan indul.
Nekem bevált. Valószínűleg hasonlóan motorizált új focus lesz a következő.
Hibalista
- Nem volt meghibásodás.
Ide hordtam szervizbe
Ford Petrányi Üllői út.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 91000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Mondeo | Következő autója? | Ford Fucus |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
