A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1,6 TDCI 110LE DPF kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nekem tetszik :D

Szöveges ítélet

Alapadatok:
Ford Focus kombi, 1.6 TDCI 110 LE DPF Titanium, fehér

Pont két hete vettem át, három hónap várakozás után. Mindenképpen fehéret szerettem volna és kombit, a Titanium felszereltséggel járó sötétített lámpatestek eléggé megvadították az arcát :D

Az erősebbik 1.6 TDCI-vel kértem (110LE) <>. Eddig 4000 km-t tettem bele két hét alatt (ennyi idő alatt ez nem rossz futásteljesítmény...). A Titanium szinten túl tempomat, Sony hifi, tetősín és első szélvédőfűtés van benne, tehát elég jól felszerelt a verda.

Eddig maximálisan elégedett vagyok vele, persze az autó apróbb hiányosságai figyelembe vételével.

Külső: ízlés dolga. Nekem tetszik a formája, jó lett a facelift, szerintem a tetősín alap egy kombinál (meglepődtem, hogy a Fordnál ez extra). A Titaniumhoz járó felni is ízlés kérdése, nekem bejön, végre nem az 5 küllős standard alufelnit nyomja a Ford. A fehér színre mondják, hogy nem látszik rajta a kosz, ezt én is aláírom, de az első autópályázás után tiszta vér volt az eleje a bogaraktól -> azt hiszem, beszerzek vmi bogároldó sprayt, mert ez így nem lesz jó.

Belső: az előző autóm egy Skoda Octavia kombi volt (1.9 PDTDI), ahhoz képest a beltérben használt anyagok igénytelenebbek. Hiába, az Octavia nagyon jól el van találva minőség és ár-érték arány szempontjából. Egy 6 milla fölötti autónál, mint ez a Focus, azt azért elvárná az ember, hogy ne ultra-igénytelen szürke műanyagok legyenek minden, kicsit is félreeső helyen. A pakolórekeszek a Skodához képest gyérek, a számuk még csak-csak elég, de a méretük kicsi (térképzseb tulajdonképpen nincs, alig fér bele valami; másfél literes üveg csak a kesztyűtartóban fér el , az Octavia térképzsebénél lévő mélyedést nem tudja überelni semmi). A hátsó ajtókon nincs térképzseb, ami szerintem gáz, helyette két mélyedés az ajtó és az ülés széle között, az igénytelen szürke műanyagból.
A műszeregység tetszik, a facelift előtti Focusé nagyon gáz volt (nappal nem lehetett látni a fedélzeti számítógép és a rádió kijelzőjén megjelenő adatokat -> a halványzöld pontmátrix kijelző iszonyat volt), ez ahhoz képest Kánaán. Minden jól leolvasható, a kétzónás klíma műszeregysége is szép, egyedül egy dolog van, amivel nem vagyok elégedett: ha fel van tapasztva a szélvédőre a GPS, a töltőjének a zsinórja nyomot hagy a Sony hifi plexi burkolatán ahogy hozzáér. Ez mondjuk nem a kocsi hibája, meg apróság, de a Skodában nem volt ilyen gond.
A HiFi nagyon jól szól (mondjuk akármihez nem adja a nevét a Sony), egyedül egy dolog nem tetszik: ha mp3-at játszik le, két szám között mindenképpen gondolkodik 1-2 másodpercet. Ez mondjuk egy 8 részre szabdalt 40 perces Dream Theater szám alatt kissé idegesítő...

Műszaki tartalom: első osztályú. A futómű álom, az úttartás kiváló, az útegyenetlenségeket alig lehet érezni, nem dülöngél mint a Skoda. A váltó pontos, gyorsan kapcsolható. A kormány elég közvetlen (a rásegítést a három mód közül Sportban használom). Amikor megkaptam, 7 (HÉT) km volt benne. 100 km-ig a motor alig akart felpörögni, gondolom a bejáratási program miatt, de azóta egyre jobb minden: a gyorsulás, a gázreakció, stb. A fogyasztás erősen csökken a kezdetekhez képest: az eddigi globál átlag 6,35 l/100 km, ami szerintem még csökkenni fog. Egyébként nem nyírom, ritkán van húzós kigyorsítás előzéskor, a tempomatot nagyon gyakran használom (ez biztos kíméli a fogyasztást), a klíma viszont szinte állandóan megy. Országút 110, autópálya 140-150 -> ez a 6,35 liter több, mint a Skodáé volt, de a 10000. km-re várom, hogy beálljon.
Szerviztapasztalat eddig nincs, az első szerviz 20ezer km-nél lesz (úgy 2 hónap múlva :D), ha addig lesz érdemleges infó, akkor folytatom a leírást. Illetve a gyenge, telefonnal készített kép helyett is teszek fel normálisat.

Hibalista

- egyelőre semmi - szégyen is lenne 4000 km után

Ide hordtam szervizbe

Ford Szeleczky, Fót

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Octavia 1.9 PDTDI Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (396 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)