Mint a feleségem.Szerettem, de már szabadulnék tőle..
Szöveges ítélet
Az első autó volt a családban amit újonnan vettünk. Előtte csak használt járgányink voltak. Imádta az egész család. De fokozatosan kiábrándultunk belőle. A klíma újkorában sem ért sokat inkább,csak a fogyasztást növelte. Garanciában nem tudtak vele mit kezdeni. Azt mondták ez ilyen tipus. 3 éves korára megadta magát a klímakompresszor. Bíztam benne, hogy a cseréjével majd a klíma hatásfoka is javul. De sajnos nem.Ha tudom inkább meg se csináltatom. A fogyasztás a sokkal öregebb régi autómnak is jobb volt. 8-9 alá nem igen ment. Autópályán, klímával, tele családdal 12l. Szörnyü.
Csalódás volt. A 7 év alatt szinte fél évente volt valami (hol komolyabb, hol egyszerűbb) baja. A festése 0.
3éves korában már a gyári krómozott rendszámtábla körül puposodott a rozsda. Aztán az ajtók alatt. Most már a hátsó kerékdoboknál is. Futómű egész jó, de gyakran kell beszabályozni és az drága. Olajfogyasztása kezdetek óta 1-2 dl/1000km és drága a gyárilag ajánlott olaj bele. Útszlén még sosem hagyott de már elegem van belőle. Most már kereskedésben várja (és én is nagyon várom) az új gazdát.
Hibalista
- akkutöltés 20 000
- kerékcsapágy (cserével)32 000
- klimakompresszor 170 000
- feszszabályozó 40 000
- alapjárati szabályozó
- rengeteg apró vagy közepes hiba
Ide hordtam szervizbe
Ford márkaszervíz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 91000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 205 | Következő autója? | Ford és Opel biztos nem. Ha sikerül ezt eladni akkor meglátjuk. |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.4/10) |
