A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 2,0 TDCi Trend 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meghalt a KIRÁLY, ÉLJEN A KIRÁLY

Szöveges ítélet

Mivel volt már Focusom, tudtam, hogy nem veszek zsákbamacskát... Igaz eltévedtem a két Focus között, mert vesztemre vettem egy Renault Megane II 1,5 dCi-t, és meg is bosszult a sors... De megláttam az égi jelet, és a kb. 10. kényszerült renault szervíz látogatás után elhatároztam, hogy bukok amennyit bukok, nem érdekel, de nekem újra Focus kell... Így is lett, többszázezres veszteséggel eladtam a Renault, és megrendeltem az új Focusom!
Gyönyörű fekete színben, szép 17-es kerekekkel, és világos belsővel! Az első Focus után picit csalódás volt a forma, de mára megszerettem, látszik, hogy a tutira utaztak a tervezők, nem akartak semmilyen térem kompromisszumot kötni. Mivel az előző Focus megosztotta a közvéleményt, - de azt mindenki elfogadta, hogy nagyon jó autó,- így most kihagyták az olyan formai játékokat amiért sokan rajongtak az előző Focusért.
Valahol meg tudom érteni a tervezőket, de eleinte vérző szivvel tekintettem a németesen egyszerű műszerfalra! De ahogy múltak a hónapok elmúlt ezen érzésem is.
A különlegesség helyett jött a jobb anyagminőség, mert már pihe-puha a műszerfal (azoknak akik azt fogdossák ez pozitív, én nem ezalapján ítélek meg egy autót), szóval egyértelműen látszik a tökéletességre való törekvés.
Mivel az előző Focussal maradandót alkottak vezethetőségben, élményben ezt nagyon nehéz űberelni, és ezt gondolom nagyon jól tudták a gyárban is, úgyhogy az előző Focushoz képes ne várjunk világrengést!
Ez nem azt jelenti, hogy rossz, mert jobb, mint a régi, csak nem annyival, hogy elájuljon egy előző Focus tulaj...
Minden részletét továbbfejlesztették, de csak csiszolgatták, mert ami jó azon nem is nagyon kell változtatni. A váltó egy lehelletnyit jobb (igaz eleinte karcosan járt, de 5,000 Km környékén már "bejáratódott" szóval már ugyanolyan tökéletes mint amiről álmodik az ember:) A futómű picit komfortosabb, és jobban szigetelt a zaj ellen is, a stabilitás maradt a régi, az ugyanúgy bolondbiztos. A kormányzás is ugyanolyan borotvaéles, mint anno volt, csak talán nagyon picit kevesebb a visszajelzés (de lehet a nehezebb dízelmotor miatt van), és a motor pedig, hát az egy gyöngyszem!
Nemigazán tudom összehasonlitani az előző Focussal, mert az 1,6-os 100 LE-s volt és benzines, a Megane-hoz meg értelmetlen lenne hasonlítani, mert az a fasorban sincs ehhez képest.
136LE 320NM ez a két adat asszem bőven elég egy hozzáértőnek! Az autó úgy tol mint egy felújított gőzmozdony! Brutális, elementális, leírhatatlan élmény mikor előzésbe kezd az ember... Ki kell próbálni mindenkinek!:)
Mivel sokkal nyomatékszegényebb autókhoz voltam szokva eleinte fura volt az ülésbeszorító erő, meg oda kellett figyelnem előzésnél, is mert sokszor volt olyan, hogy meg akartam előzni egy autót, és elragadott a hév, és 2-3 kocsi lett belőle...
Pedig úgy mértem fel a szembejövő távolságából, hogy csak egyet tudok biztonságosan megelőzni... Egyszóval van benne tartalék, ami egy szempillantás alatt mozgósítható, csak padlóig kell taposni a gázt, és kész is vagyunk... Mindegy, hogy kettesben vagy hatosban van a váltó, a lényeg, hogy 1600-as fordulattól egy harckocsinyi nyomatékkal gazdálkodhatunk! Nem kell visszakapcsolgatni, felpörgetni, csak egy nyugott legyintés a jobb lábbal, és megoldódik minden... Imádom vezetni még mindíg! Nagyon stresszmentes közlekedést tesz lehetővé. És a hajtás csak az örömére válik, mert a fogyasztás rovására nem igazán írható! Majdhogynem mindegy, hogy 90-el vagy 190-el megy az ember, 6 litertől többet nem nagyon akar enni átlagban. De volt hogy országúton 4,3-as átlagom volt, és egy ilyen biztonsági tartalékokkal rendelkező autótól ez azt hiszen több mint baráti. Taglalhatnám itt oldalakon át, hogy milyen jól is sikerült az autó, de a legnagyszerűbb az mikor saját bőrén érzi az ember!
Ezért tanácsolom azoknak akik autóvásárlást terveznek mindenképp próbálják ki a Focus-t!!! Ne csak a forma alapján itéljenek! Ez az autó az érzékekre hat! Aki imádja a vezetést az tudja miről is beszélek! Szerencsére egyre többen ismerik ezt fel, és nem semmiért a második legkelendőbb márka lett országunkban a Ford! Szóval így tovább Ford, és nagyon várom a Focus III-at, mert 2-3 év múlva cserélek autót (sokat vezetek, és sok lesz már a kilométerem addigra) és addigra remélem egy újabb remekművel vártok a szalonban!

Hibalista

- Eddig még semmi, és ha az előző Focusomból indulok ki, akkor nem is fog semmi!:)

Ide hordtam szervizbe

Vagép RT Nyíregyháza

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 54750
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Renault Megane II 1,5 dCi Következő autója? Ford Focus III TDCi vagy Hybrid:)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)