Lomha batár
Szöveges ítélet
Céges autó volt. 1.4 benzin 80 LE. Egy 1.6 benzines 120 LE-s kocsiból ültem át bele. Az első autópályás előzésnél majdnem meghaltam, és konstatáltam hogy ez az autó arra való hogy elvigyen A-ból B-be. Semmi több. A nagy testhez a 80 lovas motor gyenge mint a harmat. Belül kopogós majdnem sorjás műanyagok, randa szögletes dizájn. Nagy csomagtartó. A kategória valószínűleg legjobb ár/érték arányú futóműve, arra semmi panaszom nem lehet. Az orrát kicsit tolja kanyarban. A vezetési stílusomat radikálisan megváltoztatta, rászoktatott a 110 km/h utazósebességre autópályán. Ezzel nem lehet ugrálni. Az első 20000 km alatt 9 liter fölött zabált.
Hibalista
- másfél év használat alatt semmi. két héttel azután hogy visszaadtam a cégnek a kocsit, meghalt rajta a szervo és tréleren jött haza.
Ide hordtam szervizbe
M1 Autószalon.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 77000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Alfa Romeo 156 1.6 TS 16V | Következő autója? | Suzuki Vitara |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
