Kompromisszumokkal terhelt, elvárások alatt valamivel
Szöveges ítélet
Az autó kényelmes, az ülés fasza. 4-5000 km után a fogyasztás beállt a kezdeti 11-ről 8,5-re, ami kicsit sok szerintem, ez többnyire városon kívüli autózást jelent, nem gyilkolva a kocsit. A trend felszereltséggel tempomat, fed-komp, egyéb apróságok hasznosak, kezelhetőség kis idő után nagyon jó, váltó, futómű szintén. Casco ára kellemes. 10000 km-nél előző, francia autómat (egy citroen, maga a borzalom) idéző recsegés-ropogás belül felütötte a fejét, ami azért is elszomorít, mert az előző focus generációban (amiket legalábbis nekem volt szerencsém vezetni) ez nem volt, ráadásul a 4-5 éves g-astrákban ilyen zajoknak nyoma sincs. Az oldalsó tükrök nem jók,a klíma nagyon gyenge. Menetteljesítményben az 1,6 os opel ecotec motor jobb, előzéseket kellő megfontolás után lehet kezdeményezni. Meg kell említenem, hogy a vásárlás időpontjában egy hasonlóan felszerelt g-astra az 1.6-os benzinmotorral -az induló modellárak félrevezetőek!-, többe került volna, nem beszélve a h-astráról. Tehát bizonyos kompromisszumokkal lehet azt mondani, hogy jó autó, a megbízhatóság sokat nyom majd a latba, ez 3-4 éves korában kezd majd eldőlni, úgy gondolom. Mindenesetre az a tudat, hogy az, amiben ülök nem francia és pláne nem a psa konszern hulladéka, megnyugtató, ez a vezetés passzív biztonságát nagyban növeli a többéves citroen-tapasztalatok után.
Hibalista
- kárpit recseg bent.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | xsara | Következő autója? | japán |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
