A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1.6 Ti- VCT Trend 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kismondeo

Szöveges ítélet

Nagy várakozások után ( Szörnyűfrancia automat eladva ) vettem át Január utolsó napjaiban. Valahogy minden a helyén van, rögtön rátaláltam a kapcsolókra, állítókra, bizgentyűkre, mintha eleve a JÓ helyre tették volna őket. Kezdeti ( első 1000 km ) tunyasága után hamar kimutatta a foga fehérjét: szürke hétköznapi átlagautó a pirosnál, sárgára vált a lámpa, méltóságteljesen, mégis sportosan elindul, s 3800- as fordulatokon váltva - 100 km/h = 10,5 mp, 150km/h = 25 mp simán állva hagy bármilyen sportosabb gépet is, ezáltal a többi autósnak persze leesik az álla, mert a tipikus kismondeótol nem várnak ilyen teljesítményt. Persze nem is ahhoz kell ilyen motor, hogy felvágjunk vele, egyszerűen csak a mindennapi ( én átlagosan napi 150 - 200 km- t autózom ) kocsikázás közben néha jól esik egy kis namegmutatomnekik! Vagy csak jó érzés tudni, hogy egy rosszul elkezdett előzés közben hamarabb kijövök a bajból, mint ahogy belekerültem. A 115 lóerős motor másik előnye, hogy ha csak simán autózom olyan halk, és simán fut, mintha nem is járna. Fogyasztása: 0 - 1000 km- ig = 12 liter, 1000 - 5000 km- ig = 9,5 liter, azóta viszont kicsivel 8 liter alatti. Budapesten, és környékén főként éjszaka, néha rövidebb országúti távokon, taxi üzemmódban használom. A futóműve jóval átlag feletti, a rugózását, úttartását, kanyarstabilitását, vezetési élményét lemásolhatnák akár a Mazda 3, vagy az Aston Martin tervezői is --- Ja, persze onnan való. Legalábbis a padlólemez megegyezik. A Trend felszereltséghez tartozó Cd- s rádió 6 hangfallal úgy szól, mint bármely multiplex mozi, még nagy hangerőnél is tisztán, torzitás nélkül adja a hangzást. A manuális klíma egyszerűen kezelhető, kivállóan hűt, vagy fűt, és nem érződik teljesítmény veszteség. A kasztni kényelmes, munkaautónak, taxisként is és családom és 3 gyermekem szállítása közben is megfelelő méretű, igaz elkel a kombi puttony. Az ajtók nagyra nyílnak, és van elég lábtér is.
Viszont van néhány idegesítő apróság: Érthetetlen számomra, hogy egy közép felszereltségű, alapáron közel 4,5 milliós autóból miért kellett kispórolni a külső levegő hőmérőt?! Olyan drága cucc az? Egyszerű felszereltség lehetne a kis komputer is ( de nem plussz 250 ezerért ). A külső tükröknek akkora a holtterük, hogy az elején erősen szokni kell, a kevésbé óvatosak - mint én is - simán nekimennek dolgoknak - persze ezért van a Cascó! Az oszlopok A, B, és C túlontúl szélesek, hogy a nagyobb biztonságot fokozzák, ezáltal viszont kanyarodáskor szinte semmit nem lehet kilátni az autóbol. A rablásgátlós gyári csúcsriasztóhoz a kereskedő semmiféle leírást nem adott, mitöbb fogalma nincs, a működéséről. De ha elromolna, vigyem csak vissza, van rá 3 év garancia. Ezért is vettem többek között: most már mások is hirdetik a becsapós 2 + 2 év garanciát - persze de csak 100 ezer km- ig, míg a fordhoz írásos garanciát kaptam assistance szolgáltatással együtt 3 év, km megkötés nélküli teljes körü gyári garancia!!! Ők bíznak az autójukban! Hát bízzon benne más is. Jó tanács azoknak, akik új autót akarnak vásárolni: érdemes szétküldeni e- maileket több Ford kereskedőnek is, mert más - más akciókat tartanak, + megéri a győri telephelyről választani a több száz raktáron lévő autó közül! Én így kaptam flottakedvezménnyekkel együtt közel 800 ezer forint kedvezményt. Nem Mindegy. Az új Focus - egyelőre - jó, megbízható, elérhető, és mégis egy kicsit más! Nem szabad viszont az 1,4- es motorral venni, az egy elavult, gyenge motor nem birja el az 1400 kilós alapsúlyu gépet.

Hibalista

- Jobb hátul terheléskor valami nyikorog, a szervízben már láttak, halottak ilyen jellegű problémáról, tudják mi okozza, csak éppen nem sikerül megcsinálni - de kitartóak!

Ide hordtam szervizbe

1. Ford M1 Autócentrum Törökbálint
Kedves, barátságos hangulatú a csapat, mindenben készségesek mindenkinek csak ajánlani tudom!
2. Ford Szeleczki Fót:
Kicsit átnéztek rajtam, persze minek zavarom őket reggel - vagy pont ebédidőben. Egyszerű bejelentkezés, hosszas várakozási idő ( 2 hét ), majd gyors, precíz munka.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 9600
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Picasso Következő autója? Ford
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)