A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1.6 TDCI TREND 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Kategória Királya

Szöveges ítélet

Az autót cégautóként használom. Az autóm 1.6 TDCI motorral szerelt TREND kivitel. Az eddig megtett 270.000 km alatt volt időm megismerni. Használat módja röviden: 2/3 autópálya, 1/3 város TELITALPPAL, nincs időm babusgatni, finomkodni. Azt hiszem, a használatom felér egy kemény tartósteszttel.
Kezdem azzal a kevés dologgal, ami nem tetszik, (de a lényeget nem befolyásolja):
- kemény műanyag oldalkárpitok
- könnyen koszolódó üléskárpit
- gyakori izzócsere

Ez a típus egy igen kiforrott konstrukció, imádom. Kategóriájának egyik legfenntarthatóbb és legszerethetőbb autója. Sajátként Opeleim voltak ( Focus után soha többé Opelt) , vezettem mindent ebből a kategóriából, de bizton állíthatom, hogy az egyik legjobb vétel ebben az osztályban. Nagyon dinamikusan lehet vele közlekedni, amihez nagyban hozzájárul a bajnok futómű. Pengeéles kormányozhatóság, extra kanyarsebesség, szinte terpeszt a kanyarban, ragad az íven. A motor nagyon közvetlen, bár 1500-ig nem harapós viszont utána keményen nekilódul, igen jól illik szerintem ehhez a tömeghez. Fogyasztása 6-6.4 l között jön ki forszírozott vezetéssel. A váltó pontos, jól megvezetett, precízen kapcsolható.
Fenntarthatósága nagyon baráti, 20.000 km-kénti kötelezőn kívül, 150.000 km-nél generátorcsere, 250.000 km-nél turbó+turbócső csere, úgy gondolom, hogy ennyi belefér, főleg egy olyan hajszolt autónál, mint az enyém. A saját ASTRA H-ra 2 hónap alatt 100.000 és 103.000km-nél, 3.000 km-en belül, annyit ráköltöttem, mint erre a cég 5 év alatt sem, úgyhogy gyorsan el is adtam és megvettem a saját FOCUSOMAT igaz 1.6 benzines kivitelben 80.000 km-el (hosszabb km után arról is beszámolok).
Összességében egy nagyon jó autó, ami cégautónak beválik az egy magánembernek tökéletes vétel. Úgy gondolom, hogy nem véletlen, hogy a legkedveltebb flottaautó típus.




Hibalista

- 150.000 km - Generátor csere - 250.000 km - Turbó+Turbócső csere - Gyakori izzócsere

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 270000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra H Következő autója? Focus v Mondeo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)