Ingyen szeretŐ
Szöveges ítélet
Imádom!!!
Heti 500-600 km többnyire autópályán 150km/h körüli tempóba, ennek ellenére és annak hogy benzines semmi fájdalom nincs csak megy és megy 25000km után 150km/h-nál kivillant a motorengine lámpa, volt is pánik mert szeretem és ha ő beteg és is az vagyok, de ekkora tempót 2-3 órán keresztül valahol ki kell izzadni.A gyújtótrafó(38000ft szakszervízbe)! Ennyi? Ennyi!
Vedd meg és használd arra van azt szereti.
Pofás "facelift" hátsólámpa a méh kasos ábrával top. Tükörbe integrált index baba.
Kényelmes (175cm) kézre álló,
A motor hidegen hangos, mondom HANGOS :) meleg melegen (2óra futás után) finom hangú.
Váltókar útja nekem talán kicsit hosszú,de viszont halál pontos és khárom ujjal kezelhető. Fogyasztása a használat tekintetbe vételével emberi 150-nél 8 liter hegyek völgyek között tempomattal 8,5. városban is ez az adat országútón anyás vezetéssel telepakolva 7 liter.
Futúmű, kormány, Ford!
A menetzaj eléggé beszűrődik nagy tempónál, de 100-120-nál emberi.
Mivel nem vagyok szőrszálhasogató és főként a funkció betöltését nézem meg persze a zsebemet, kijelentem hogy egy tökéletes autó a minden napokra, és azon túl is.
Hibalista
- 25000km után gyujtótrafó - A szélvédő körül a gumi kijár kicsit,de nem enged be vizet sehol. Szerelő azt mondta barátkozzak vele, vagy szélvédő cserével meg tudja oldani... -
Ide hordtam szervizbe
Ford Strauss
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 73000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | escort 1,6 16v zetec | Következő autója? | mondeo 2,0 tdci |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
