A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1,4 TDCi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hogyan húzzunk kondenzcsíkot Robokuttyal?

Szöveges ítélet

Az autó céges robokuttyként került hozzám 1 évesen 30000km-rel. Kicsit több, mint 1,5 évig használtam, és 90000km-t tettem bele. Volt részünk hidegben melegben, de alapjába véve nagyon szerettem a hibáival együtt. 60 ezerig nem volt semmi gáz, leszámítva azt az apró tényt, hogy az én kicsikém mindíg 1,5 literrel többet evett, mint a flottában lévő hasonló társai, ez számokban kifejezve nyáron klímával akár a 7,8l-t is elérte.Nem volt érdekes, mert ment mint ,,az állat". Aztán jöttek az apró, majd kevésbé apró gondok. Először a két féklámpa, amit 3 óráig javítottak, pedig csak egy izzócserére ugrottam be a szervízbe. Aztán a rendszeresen tönkremenő ülésdöntő, ami csak azért volt bosszantó, mert 3 ajtós volt a drága, és mert szerintem iszonyat áron javítják,ahhoz képest,hogy állandóan elromlik. Hetvenezer körül elkezdett füstölni,elsősorban alapjáraton, ami addig tartott míg egyszer a pirosnál szóltak, hogy valószínű kigyulladt, ekkor már elvittem a szervízbe, addig aztgondoltam jó móka, olyan mint a kondenzcsík. Közölték szelepsor csere,mert beégettem,és nem megy egy henger. Wartburg üzemmódban is tudta a kilohatvanat, csak akkor 8 felett evett!:) Megcsinálták, ekkor kivételesen egy bp-i szervízben, de nem lett jó. Vánszorogtunk 120as végsebességgel 500km-t,majd irány Szolnok, ahol aztmondták nem tudják mi a baja, de egy új vezérlőprogramot tesznek rá. Ráhibáztak, ment mint az ördög, ha beindúlt,mert a nyomásszabályzó addigra gallyra ment, már másodszor. Csere után újra a régi fényében tündökölt. Még egy apró hiba volt a 120ezres cseréig, a kézifékkar gombja szétesett, egy húzós kanyar után, hálistennek,nem reteszelve maradt úgy, mert akkor már a felhőkről lógatnám a lábam.:) Mindent egybevéve imádtam a dögöt,és most is ilyennel járok, (az első 20et hibamentesen letudtuk). Ajánlom mindenkinek aki tuti kis családi, vagy bevásárló autót szeretne. Ha nem hajtják a világból kimegy 4,5l-el,és ha kell sprintelni is tud.

Hibalista

- - Hátsó féklámpa bal oldalon, majd kb 2 nap múlva a jobbon is.
- - Komplett szelepsor
- - Motorvezérlő elektronika
- - Ülésdöntő kar mindkét oldali
- - Kézifékkar reteszelő
- - üzemanyag nyomásszabályzó szelep,2x

Ide hordtam szervizbe

Ford Nesztor Szolnok

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift Következő autója? Honda Civic
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)