Hogyan húzzunk kondenzcsíkot Robokuttyal?
Szöveges ítélet
Az autó céges robokuttyként került hozzám 1 évesen 30000km-rel. Kicsit több, mint 1,5 évig használtam, és 90000km-t tettem bele. Volt részünk hidegben melegben, de alapjába véve nagyon szerettem a hibáival együtt. 60 ezerig nem volt semmi gáz, leszámítva azt az apró tényt, hogy az én kicsikém mindíg 1,5 literrel többet evett, mint a flottában lévő hasonló társai, ez számokban kifejezve nyáron klímával akár a 7,8l-t is elérte.Nem volt érdekes, mert ment mint ,,az állat". Aztán jöttek az apró, majd kevésbé apró gondok. Először a két féklámpa, amit 3 óráig javítottak, pedig csak egy izzócserére ugrottam be a szervízbe. Aztán a rendszeresen tönkremenő ülésdöntő, ami csak azért volt bosszantó, mert 3 ajtós volt a drága, és mert szerintem iszonyat áron javítják,ahhoz képest,hogy állandóan elromlik. Hetvenezer körül elkezdett füstölni,elsősorban alapjáraton, ami addig tartott míg egyszer a pirosnál szóltak, hogy valószínű kigyulladt, ekkor már elvittem a szervízbe, addig aztgondoltam jó móka, olyan mint a kondenzcsík. Közölték szelepsor csere,mert beégettem,és nem megy egy henger. Wartburg üzemmódban is tudta a kilohatvanat, csak akkor 8 felett evett!:) Megcsinálták, ekkor kivételesen egy bp-i szervízben, de nem lett jó. Vánszorogtunk 120as végsebességgel 500km-t,majd irány Szolnok, ahol aztmondták nem tudják mi a baja, de egy új vezérlőprogramot tesznek rá. Ráhibáztak, ment mint az ördög, ha beindúlt,mert a nyomásszabályzó addigra gallyra ment, már másodszor. Csere után újra a régi fényében tündökölt. Még egy apró hiba volt a 120ezres cseréig, a kézifékkar gombja szétesett, egy húzós kanyar után, hálistennek,nem reteszelve maradt úgy, mert akkor már a felhőkről lógatnám a lábam.:) Mindent egybevéve imádtam a dögöt,és most is ilyennel járok, (az első 20et hibamentesen letudtuk). Ajánlom mindenkinek aki tuti kis családi, vagy bevásárló autót szeretne. Ha nem hajtják a világból kimegy 4,5l-el,és ha kell sprintelni is tud.
Hibalista
- - Hátsó féklámpa bal oldalon, majd kb 2 nap múlva a jobbon is.
- - Komplett szelepsor
- - Motorvezérlő elektronika
- - Ülésdöntő kar mindkét oldali
- - Kézifékkar reteszelő
- - üzemanyag nyomásszabályzó szelep,2x
Ide hordtam szervizbe
Ford Nesztor Szolnok
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Honda Civic |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
