Ha nem akarsz csalódni
Szöveges ítélet
Elég sokat vezetek, ezért írok már fél év múlva az autóról. A leggyengébb diesel motorral kaptam mint céges autó, ez előtt csak benzines autóm volt. De ha most választhatnék, csak diesel autót vennék, össze sem lehet hasonlítani, ha valaki hozzászokik a dieselhez, mást nem akar, pedig amit hajtok az csak 90 le, 215 nm(de azért meghajtanék egy 2.0 tdci-t). Csak a nagyobb benzinesek (vagy még azok sem) tudnak valamit kezdeni vele, emelkedőn király, lehet hogy csak 12,9 mp a gyorsulás 100-ra, de akkor már régen 5-be vagyok, amíg a benzines 2-esbe üvölt, hogy kicsit hamarabb legyen 100-on. Kényelmes, digit klíma nagyon ügyesen teszi a dolgát, a tempomat meg egy áldás. A gyári zene szerintem egész jó.
Ja, és a legfontosabb: a futómű.
Nem nagyon lehet kihozni a sodrából, pályán nyugodtan rángathatod a kormányt, az ESP egy kicsit dolgozik, de baj nem lesz.
Fogyaszását nem nagyon lehet 6l fölé tornászni, pedig igyekszem az tuti.
Mindenesetre annyira megszerettem céges autóként, hogy úgy bánok vele, mintha az enyém lenne. Csak otthon mosom, nehogy megsértsék a dukkózást, minden este beszenvedem a kapun, pedig az még trabantra lett méretezve, és ez a majd 2m-es szélességével igen nehezen fér be.
Zsír verda!!
Hibalista
- zéró
Ide hordtam szervizbe
ford petrányi
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | nemtom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
