Gyenge - de finom
Szöveges ítélet
Egy 100 lovas Opel Astra volt előtte a szolgálati kocsim. Nagyon ment, Irmscher tuningja miatt elég szép is volt, de 200.000 km-nél megérett a cserére. Márkaváltás miatt Ford került szóba, a szalonban volt egy Trend felszereltség valamilyen plusz csomaggal - vittem is.
A benyomások. Jó kocsi. Nagyon jó kocsi. Először elmondom, mi a rossz. Tesztevezetésen az 1.6-os 100 lovas került alám, nagyjából úgy ment mint az Astra, és azt mondták, minimális a különbség az 1.4-es esetében is. Mivel általában könnyen elszaladt a lábam (főleg sztrádán), nem bántam ha egy kicsit szelídebb kocsim lesz. de ennyire.
Gyorsulás? Az nincs. A 80 paci nagyon kínlódik a viszonylag nagy autóval. Előzni luxus, és látható az erőlködés a fogyasztáson is.
Ha ezen túllépünk, nagyon jó kocsi. Az útfekvése és főleg a kanyarstabilitása páratlan. A belseje kellemes, a műanyagok kissé kopognak, de elmegy. Sok az apró kényelmi funkció (3x klikkes irányjelzés, indításkor első ablaktörlőre reagál a hátső is, stb.). Nem lényeges dolgok, de komfortérzetet nyújtanak.
54000 km után semmi hiba. Ha 90 körül sikerül menni huzamosabban, a fogyasztás is drasztikusan csökken. Vegyes használatnál beáll 7-7.5 közé.
A csomagtartó nem kicsi, de nem is nagy. Most pl. benne van egy 55cm-es TV dobozostul.
Hátul elég kicsi a hely. Ezen változtatnék szívesen, amikor egyszer beültem magam mögé, nagyon megsajnáltam a családot.
5 ajtós. Szerintem a kombija gyönyörű. De csak dízellel.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Ford For-Top Márkaszerviz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 54000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra G Club 1.6 | Következő autója? | Skoda Octavia |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
