Germán széf családosoknak
Szöveges ítélet
Eddigi legjobb autóm, csupa leg-leg-leg, nagyon szeretem :)
- a váltó rövid úton, pontosan jár öröm váltogatni (az előző vas egy francia gép volt, így ez most nagy élmény)
- a futómű zseniális, több van benne mint amit merne az ember
- az 1.6 -os 100lovas motor nagyon jó választás. Lehet vele szépen nyugisan, halkan autózni alacsony fordulaton, de ha az ember 3e fölé pörgeti akkor szépen megjön az ereje
- fogyasztása nem diétás, de teljesen normális egy 1.3 tonnás benzines autótól (a használat 70% -a város)
- nagyon szép a belső tér, érdemes világos belsővel rendelni mert sokkal szebb mint az alap komor sötét belső. a piszok meg 1általán nem látszódik meg rajta jobban, ez csak tévhit :)
- németes, letisztult modern műszerfal, ami nagy fejlődés az első generáció kaotikus össze-vissza belsejéhez képest
- hatalmas belső tér, 4 felnőtt + 1 baba kénylemesen ment vele nyaralni, csurig rakott csomagtartóval (kombi)
- alapfelszereltség sem rossz (trend) de az extralistáról bármi kiválasztható ami kell (pl.tolatóradar, ülésfütés, tempomat, stb.)
- az egész kocsiból sugárzik a biztonság, olyan mintha egy széfben ülne az ember
Nem igazán tudnék negatívumot mondani róla. Az ülést szokni kell, de ha megvan az ideális póz akkor kényelmesen el lehet vele menni vele bárhová bármeddig. A pillanatnyi fogyasztás mérő hiányzik nekem, bár az előző autómat (Megane) párszor majdnem összetörtem amig a fogyit bámultam :)
----------------------------------------------------
A fenti írást 6e km -nél írtam, a véleményem semmit sem változott az elmúlt egy év alatt. 19e km van most az autóban, még mindig nagyon szeretem. Az ülés még mindig nagyon érdekes, ha az ember eltalálja a megfelelő pozíciót akkor 5-600km -t is megtehet hátfájás nélkül, viszont ha nem akkor már pár km után hasogat :)
Városban a tolatóradar a leghasznosabb extra, nagyon gyorsan és megabiztosan lehet segítségével beparkolni bárhova. Nagyon megszoktam, már furcsa olyan autóba ülni amiben nincsen.
Hibalista
- eddig még semmi hiba :D
Ide hordtam szervizbe
Ford Ivanics Budapest Kötelező 1éves szervíz 15e km -nél.
Gyorsan korrektül és megfizethető áron dolgoztak, tőlük kaptam a legjobb árajánlatot a munkára.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mégane 1,4 RT | Következő autója? | Focus III v. S-MAX II v. egy régi V6 Mondeo :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
