A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1.6 TDCI kombi 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

Fűthető első szélvédőt mindenkinek

Szöveges ítélet

A mostani Foka II. elott volt Foka I-em is, (mindketto kombi) ossze tudom hasonlitani.
Az I. szeria okosabb auto volt. Sok apro szivesseggel dolgozott az ember keze ala. Volt pl. csomagternyito a muszerfalon. A csomagterben az akasztok pont passzoltak a szatyrokhoz. Meg normalis meretu volt szelvedomoso tartaly betoltoje.
De az az iras inkabb a Foka II-rol szol.
Ha barki Focust vesz, ne sajnalja a penzt az elektromosan futheto elso szelvedore!!! A masodik legjobb talalmany a szilikonpantos melltarto ota. De komolyan.
A masik must-have extra dizelmotor eseten a kisegito elektromos futes. Ez nem allofutes, hanem jaro motornal ha feltekerjuk a futest, a szellozocsatornaban levo futoszalak, mint a hajszaritoban, meleg levegot fujnak. A vizhofok meg meg sem moccan, de a legbefuvokbol mar langyos levego jon.
Az 1.6TDCI motor kivalo. Fogyasztas: 70% Bp, 30% videkkel a teli-nyari atlagom 5,4. Mondjuk en autopalyan 115-el megyek tempomattal, ugy is odaerek mindenhova idoben. Munchen oda-vissza egy tank gazolajbol megvolt (nem Bp-tol, hanem a hatartol, Gyor utan az utolso Mol kut az M1-en). Motorolajat nem fogyaszt ket csereperiodus kozott. Az I-esbe kellett 4dl-t toltenem 10e-renkent, ennek 20e a csereperiodusa, de nem fogy semmi.
A futomuvel a Foka I-hez kepest atlagosan 5km/h tobbel lehet biztonsagosan bevenni a kanyarokat. Es (par velemenyezovel ellentetben) a fek jol fog. Megall, mint a szog! Eloszor is hatul is tarcsafekes a kombi(!), masodszor prima Bridgestone gumival adtak at gyarilag, nem a hulladek (bar takarekos) Contival.
A karosszeria a Foka I-hez kepest robosztus. Megvaltoztak az aranyok, a Foka I kombi a csomagterben eros, a Foka II inkabb az utasterben (a csomagter rovasara). Azert ledontott ulessel a lapra szerelt 80x180-as agykeret es a bele valo agybetet belefert...
A csomagterben van szivargyujto kiallas, mehet a hutotaska utkozben. A kesztyutartot is huti a legkondi. Bar semmit sem lehet betenni, mert a formaja rossz es kifele lejt. A gyari hanggal nem erdemes foglalkozni, meg kell rendelni az alap legolcsobbat, majd toredek penzbol a gyarihoz kepest fejlesztheto. Hangszigetelese jo, nem nagyon szol kifele a kocsi...
Muszaki problemaim egyik tipussal sem voltak. Altalaban azt irtam a garis munkalapra, hogy csak a kotelezo muveleteket vegezzek el, mert a kocsi hibatlan.
Aki szeretheto kocsira vagyik, inkabb a Foka I-el haverkodjon, aki racionalis, az a Foka II-vel.
De! A FUTHETO ELSO SZELVEDOT EL NE FELEDJETEK!!!

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Ford Solymar - garis

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 58000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Focus I. Következő autója? Ford Mondeo / S-max
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)