A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus TREND 1.6 Duratec Ti-VCT 115 LE / 5 ajtó 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fókusz(piros)pont

Szöveges ítélet

Focus I-et cégautóként használtam, mely kívül-belül nem hagyott nyomot esztétikailag, de a motorját, váltóját tekintve igen. Ezt sikerült inkább többé, mint kevésbé továbbfejleszteni: Robusztus felépítés, kiváló kormány, jó kanyarstabilitás, pontos váltó (ebben az egyes hajszállal jobb volt). Kiváló törésteszt - nem szeretném kipróbálni, de bízom benne. Kényelmes, jó oldaltartású ülések, letisztult belső. CD-Rádió 6000: Tetszett a hangja & a kezelhetősége. Kár, hogy csak AUX van, USB nincs..

Menetteljesítmények tekintetében erre számítottam, a gyári értékeket (0-100 km/h 10.8 s; 190 km/h) becsülettel hozza. Előtte próbáltam a 100 lovast is, de rögtön upgradeltem erre. A nyomatékgörbe kicsit (túl)csúcsos: alul halvány, 3000-nél feljövőben, 4000-5000 között, mintha bekapcsolna benne egy feltöltő. Szeretem a motor enyhén hörgő-gurgulázó hangját, ami magasabb fordulaton azonban kissé erőszakosan tolakszik az utastér csendjébe. Ezért is hiányzik borzasztóan egy hatodik sebesség, no meg azért mert az ötös nagyon rövid: 130-nál 4000-et pörög.
Fogyasztás: tiszta város: 9 l. 100% országút esetében 6.5 volt a legjobb, az 5.1-es gyári érték sztem teljesíthetetlen. Talán végig 70-nel...

Apróbb bosszantó dolgok:
- sajnáltam a 80 ezret boardcomputer-ért (mert azt hallottam nem pontos, ráadásul nincs pillanatnyi fogyasztásmérés), de hogy a külső hőmérő ehhez legyen árukapcsolva??? Ez nonszensz. Apám 92-es Astrájában volt hőmérő.
- nehogy teljes méretű pótkerékkel vegye valaki - eltűnt a csomagtartó harmada!!
- nem hittem el a többi népítélőnek, de a víz tényleg a csomagtartóba csepeg, ha esőben felnyitom a csomagtartófedelet...
- a festés ultravékony. A legvékonyabb ág is maradandót alkot rajta.

Nem volt hibamentes (lásd: Hibalista), de nem hagyott ott az úton és remélem e szokását a jövőben is megtartja.

Hibalista

- Első hiba - egyévesen, kb. 30 ekm-nél: indításnál felcsörgött: mint kiderült a változó szelepvezérlésnél volt valami gixer, Simőék garanciában javították. - A második hiba 102 ekm-nél: kormányszervo-olaj elfolyt, egy hollander o-gyűrűjének köszönhetően. Állítólag típushiba!

Ide hordtam szervizbe

Szeleczky

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Simő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra 1.4 Következő autója? Ford EcoBoost
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)