A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1,6 TI-VCT Titanium (Model 2007) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete párduc

Szöveges ítélet

Tavaly év végén volt szerencsém hozzájutni ehhez a kis ékszerdobozhoz. A kocsiban a DVD-n kívül minden kapható jóság benne van, és ez az egész kocsit egy felsőbb kategóriába helyezi.
Ez már a 2007-es modellévhez tartozó kicsike, ami leginkább abban nyilvánul meg, hogy az index felkerült a tükörbe.
Elsőként el kell mondanom, hogy az extraként rendelhető színre fújt hátsó szárnyat mindenki rendelje be az autóhoz! Nem is drága és 1000X szebb mint az eredeti fekete egyszerű műanyag (én eddig még csak 1 Focus-on láttam a sajátomon kívül.)

Na de a tapasztalatok: Városban nálam 10,5 eszik (asszonynál 7-8-at). Pályán is 10,5-et eszik. Ha jó napja van 10,1. Kb 7-8e Km futás után a kuplung rugó eltört (erre azt mondták típushiba).
A benzintemetős tulajdonságaival együtt nagyjából jó megy , de szereti 3000 felett tudni a fordulatszámot a kívánt eredményhez. Pályán simán megy 180-at de akkor már 5 felett forog és sokat eszik (kb. 165 az utazója)
Váltó jó és pontos (én nagyon szeretem), a futómű meg tényleg kiváló. A ESP remekül teszi a dolgát, nem csak fékezget ha kell, de a gázt is elveszi. Ez síelésnél a havas szerpentinen remek, csak nyomja az ember a gázt és kész, minden mást elintéz az ESP, mindezt abszolút nem tolakodva, szinte észre sem lehet venni csak annyi, hogy arra megy amerre akarom és soha nem pörög ki a kerék. 

A Xenon messze jobban teljesít a hagyományos halogén típusoknál (viszont nem fordul be a kanyarba). Nekem ez az első Xenon-os autóm és azért egy bajom van vele. Túl éles a megvilágított felület határa és onnan kifelé teljes a sötétség. Ez néha tud életveszélyes is lenni mert a sötétből 1x csak belóg egy pár láb az út szélén amit addig nem lehetett észrevenni (hagyományos izzóknál van akkora szórás hogy látszik). Ezt kiküszöbölendő kénytelen vagyok (nem a tahóságomat bizonygatva!!!) a ködfényszórót felkapcsolni, ha nincs elég közvilágítás (lehet hogy más is erre jutott és nem is minden Xenon-os bunkó aki ködlámpázik?  ). No mind1. Már ültem pár autóban de a refi ebben az autóban eddig a legjobb. Kb olyan mintha a Xenon-t feltükröztem volna a felső 2 harmadba – nappali világosság….


A robokutty esőérzékelős ablaktörlő nagyon jó de csak amíg eseget, utána már nem igazán tudja követni hogy mennyi víz is van a szélvédőn és néha nem töröl mikor már tényleg nagyon kellene, máskor meg rákapcsol és evickél miközben nem kellene. De azért legalább kényelmes, feleslegesen soha nem indult még be.

Ami nekem a leghasznosabb az Sony rádióval integrált Bluetooth kihangosítóval járó hangvezérlés. Jól és pontosan felismeri a parancsokat (doksit nem tudtak prezentálni mellé a ford-nál szóval netről kellett vadászni – ez elég ciki), bár piacszűkítő lehet hogy csak angolul. Lehet vele (teljesen feleslegesen) a klímát vezérelni 10x annyi idő alatt mint gombokkal, CD számokra vagy rádió állomásokra ugrálni, és persze hangtárcsázni telefonra (én főként csak evvel a lehetőséggel élek és ez a része remekül megy).

Beltér: klíma már másodszorra gombásodott be fél év alatt, ami elég rossz arány bár hamar orvosolható, kb 2 hete nyikorog valami hátul minden fékezésnél ami idegesítő (még nem jöttem rá honnan jön a hang – talán ülés???). A kezelőszervek számomra jó helyen vannak és jó a kivitelezés úgy az egész beltérben. Minden szépen kidolgozott. A titanium felszereltség része a 3 küllős kormány ami egyben üti is a tempomatot ami elég érdekes, mármint hogy a max felszereltségbe nem lehet tempomatot kérni. Ja meg van benne kulcsnélküli rendszer ami nem olcsó viszont szintén kényelmes (egy kulcs a zsebben és nem kell elővenni se, ajtón lévő gombbal záródik, és automatán nyitódik). Itt jött elő a másik okos ford csomagmizéria, kulcsnélküli rendszer esetén nem lehet elektromosan behajtható tükrüket kérni, mert ugyanazon a gombon van tükörbehajtás, mint az ajtónyitás…)

Összefoglalva meg vagyok elégedve, szerintem nagyon jó kis autó. (ha még lesz valami fejlemény, akkor majd írók)

Hibalista

- Kuplungvisszarugó rugó eltört, jobb hátsó ablak melegben nyikorog, klíma büdösödik (tisztítás után 3 hónappal ismét)
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Ford Piramis (III.ker).

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Bravo Következő autója? Fiat Bravo
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)