Egy eltalált német középkategóriás
Szöveges ítélet
Nagyon jó tapasztalataim vannak idáig az autóról. Stabil az úttartása, fékerő jól adagolható és nagyon hatásos. Motorzaj nem vészes, átlagosnak mondható ebben a kategóriában. Motorfék valóban szokatlanul kevés-gyenge. Térérzet jó, menetzaj is átlagos, 5.-ikben 100-nál 2000-es fordulat. Kényelmes utazósebesség autópályán: 150km/h. Eddig a sebességhatárig csendesnek mondható még. Gyári cd-s rádió sajnos elég gyenge hangminőséget tud csak. Fogyasztás: városon kívül 4,5-5L között valahol, városban kb.6L. Egy tankkal akár 1000km fölötti táv is megtehető. Odafigyelve, nagyrészt városon kívüli használatnál, de nem nyugdíjas tempóval vezetve nálam 4,7 L az átlagfogyasztás! (fedélzeti számítógép szerint) Összegezve: egy nagyon megbízható, rendkívül kis fogyasztással üzemeltethető autó. Mindenkinek ajánlom!
Még egy dolog, talán segítség lehet: a motor vezérlése láncos megoldású, vagyis nem kell cserélgetni bizonyos időközönként. Ellentétben az 1.6 TDCI-vel szemben.
Hibalista
- Szimmering, még garanciaidőn belül. (olajszivárgást idézett elő)
- Résolajcső, a fölösleges gázolajat vezeti vissza.(gázolajszivárgást eredményezett) Generátor elfüstölt (140.000km-nél)
Ide hordtam szervizbe
Dunakanyar Autócentrum-Vác.
Kevés, de szakmailag jól képzett, hozzáértő szerelők!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Még nem tudom |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
