családi üzleti mindenes
Szöveges ítélet
Hosszas összehasonlítások illetve tesztek böngészése után esett a választásom erre az autóra meg nagy meg vagyok vele elégedve eddig, mind teljesítményben mind külső belső kialakításában. Ghia felszereltségre esett választásom a külömböző extra szolgáltatások miatt meg mivel az árkülönbözet ami a trend és a ghia között van nem nagy összeg. A két felszereltségű autót összehasonlítva (van még a családba egy 1,8 tdci c-max trend), de nem akarom bántani a trend-es felszereltséget de egy kicsit fapados a belső kialakítása szememben.
Belső: szép kárpit ebben a felszereltségben műszerek elhelyezése funkcionalitása nekem bejött, és jónak tartom őket csomag tér megfelel mind a családi mind az üzleti (vendéglátás) elvárásoknak.
Motor: azért esett benzinesre a választásom mivel évente 15 - 20 E kilométert teszek meg és így a fenntartása az autónak költséghatékonyabb, valamint előző autómon opel astra adagolócsere (400 EFT) elég költségesnek bizonyult.
Elégedett vagyok a teljesítményével rugalmasságával minden tartományban, vegyesen használom az autót város autópálya hosszabb rövidebb út fogyasztás 8-10 liter között bár szeretek rálépni a gázra. Olvastam a rángatási problémákról is nálam is jelentkeznek ezek a gondok itt szeretném megjegyezni telente Ausztriában dolgozom, és érdekes módon ott a minusz 10-20 fokban hideg motorral nem jelentkeznek ezek a problémák természetesen a sógorék üzemanyagát használva, itt szeretném még azt is megemlíteni hogy erősebbnek érzem az autót kint mint itthon ebből vonja le mindenki a tanulságot, nem jelentenek problémát az emelkedők szerpentinek és követni előzni is tudom az ottani d-vel jelölt autókat. A C-maxxal (1,8 tdci) összehasonlítva nem kell szégyenkeznem igaz az dízel mivolta miatt nyomatékosabb, más különbséget nem érzek teljesítményükben, és azt hiszem bármikor felveszi vele a versenyt.
Észrevételek, panaszok: hátramenti sebességet néha nehezen veszi, a belső tükörnél jön le egy vezeték nem lehetett volna rá egy műanyag burkolatot tenni drága autótervezők, hogy ne rontsuk egy ilyen aprósággal az összképet, jelenleg 150 km/h fölött sípol a szélvédő ez nagyon nem tetszik de most viszem majd garanciális szervizre, lehet hogy a fent említett vezeték miatt van.
Hibalista
- eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Auto kanizsa
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | astra 1,7td | Következő autója? | ford, bmw |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
