Csak azt a dobféket feledném...
Szöveges ítélet
Remek kormánymű, élvezetes futómű, takarékos de jól használható motor, még 5 embernek sem kényelmetlen.
Ellenben idiótán kialakított rakodóhelyek: a kesztyűtartóba pont nem fér be egy A4-es alakú füzet, mivel befelé szűkül; az ajtó zsebekbe szigorúan csak térképet lehet rakni a mérete miatt.
Kiábrándító a hátsó DOBFÉK! Teljesítménnyel nincs gond, de egy ilyen autóhoz nem illik.
Az autóhoz gyári 17"-os könnyűfém kerekek tartoznak, Continental SportContact gumikkal. Nem használtam ész nélkül (sem satufék, sem csikorgatós elindulás), mégis kigyorsításkor remegő első kerekek: a (független) szervíz szerint MEGNYÚLT a gumi(!!!). Nesze neked sportgumi...
Legújabb fejlemény: kiderült, hogy elfékeztem az egyik tárcsát, és ezért ráz fékezéskor és kigyorsításkor is (40.000 pénz, mivel nem garanciális)
IV. fokozatban 50-60-nal haladva véletlenszerűen kihagy egy pillanatra a motor...(számítógépes vizsgálat nem mutatta ki)
Egyébként imádom, és az ún. külső csomaggal (ST hátsó szárnyat is tartalmaz) és a gyárilag fekete fényszóróháttérrel állati.
Hibalista
- Idegesítően nyekergő műanyag kuplungpedál(-szerkezet?). Szervíz általi kenést követően egy nap csend után ismét visszatért.
- Azóta kicserélték a kuplungrugót, 2 hete csend honol (kérdés meddig?).
Ide hordtam szervizbe
Ford Hovány, Szeged
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Fiesta 1.4i 16V | Következő autója? | Mitsubishi Lancer (2008) GTS |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
