Brutálisan jó gép
Szöveges ítélet
2.5 évesen 22800 km-el került hozzám a hófehér fenevad,gyári 18-as lakkfekete felnikkel piros féknyereggel 3 ajtós hátul fekete fóliával,ez már a faceliftes verzió volt,az utcán mindenki megbámulta,de lehet a gyönyörű 5hengeres hangja miatt is ami a sport rendszeren keresztül a sziszegő turbóval együtt távozott:)
Az autón volt egy komolyabb chip+komplett sport kipufogórendszer leömlővel együtt nem a gagyi fajtából,így 300Le-t és 400NM-es nyomatékot tudott első keréken, a gyári Focus RS-t 160-ig elverte.Ez volt az az autó amivel hétköznapokban található autók közül bármi mellé oda mertem állni,legyen az porsche,subaru,evo,4000ccm-es dieselek ugyanis szinte mind megette,200-as tempónál 6.ban is olyat tolt az autó mintha 2-esben padlóznál 70-el.
Imádtam a hangját a megjelenését,nagyon jó futómű volt alatta,recaro bőr iszonyű kényelmes,pont annyira volt feszes amennyire kellett,fenntartása egyáltalán nem vészes.
Mo.-on egyedüli verzió volt ugyanis az összes létező extrát bele rendelték az érintős színes magyar navigációtól,tetőablak,bixenon,tolatóradar,recaro bőr stb stb. kezdve minden benne volt az autóba.Sajnos hülye fejemmel 48000km-es korában eladtam el is vitték 2 hónap alatt,azóta is bánom mert még 1 ilyen jó autóm nem valószínű,hogy lesz.Fogyasztása 10-14 lábfüggő,de nem is arra való,hogy 5l-el eljárjon:)
Hibalista
- kopó alkatrészeken,gumikon kívül semmi
Ide hordtam szervizbe
Autó-Fort +magán
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 22800 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | RX-8 | Következő autója? | 320D coupe |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
