A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1.8 Flexifuel 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bioetanol + gáz, a hagyományos benzinkút nem jön be

Szöveges ítélet

TOYOTA PRIUS után ültem be a Flexifuel Fordba.
Időutazás a múltba.
A PRIUShoz képest kőbalta, ám céges autó...kaptam...PRIUStól sírva búcsúzott a család.(Két napig nem beszéltek velem)

Újra volt slusszkulcsom, egyáltalán kulcsom, önindítóm, kuplung, meg váltóm, fordulatszámmérő, vizhőfok és ezeket kitakaró kormánykerék. Az első napokban milliószor lefúladtam, meg káromkodtam, mert olyasmikkel kellett foglalkoznom (PL váltó...mindig rossz helyen van,...meg kulcskeresgetés) amikről tudom, hogy nélkülük is van élet. De hát cégautónál jobb autó nincs!!!

Aztán daráltuk kedvenc baltámmal a kilométereket, és láss csodát, kezdtünk csendben meghaverkodni. Ugyanis ez egy príma kis versenyautó. Megy, mint a fene, igaz eszik is elképesztően sokat a priusz után 8.5. Szinte mindegy hogyan vezetem, ennek 8 és fél.

Erre azt találtam ki, hogy bekötöm a gázt. Ebből 10 lityó kell, viszont olcsóbb.
Most két tankom van: Az egyikben etanol (235Ft), a másikban autógáz(184Ft). Különbséget nem érzek. Nem tudnám megmondani mikor melyik az üzemanyagom.
A motor erős és csodálatosan hangolt, a váltó rövid rallye-san sportos, a futómű egyszerűen remek a kategóriába, kuplung precíz, fék nemjó. Hátulról lespórolták a tárcsákat, 160 felett nem akar lassulni. De ezt is túl lehet élni valahogy.
Hiányzik a hatodik fokozat, bár így is megy 210-et.
Az ülések jók, kormány príma, a bajuszkapcsolók sajátosan müxenek, de meg lehet szokni. A rádió profi, a klíma jól szabályozható.

Végül is megszerettem, mert gyors az autó.("Ez egy állat" idézet:asszonypajti.) Fiatal éveimben álomautóm lehetett volna. Eddig nagyon megbízható is. (Csak ne lett volna a PRIUSom...)

Hibalista

- hátsó gömbcsukló, rendszámtábla világitás

Ide hordtam szervizbe

ford pécs

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 1200
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Prius Következő autója? Prius 3
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)