Autópályás nagymenő
Szöveges ítélet
A jók: az ülés kényelmes, a kormány és a futómű precíz, a hely tágas. Igazi autópályás autó,160-ról még lendületesen gyorsít.
A rosszak: A kettes fokozatban gyenguska, 2500 ford/perc alatt halott a verda. A régi kockaladám is odavágja kettesben. Most vezettem egy céges 1.6-os G Astrát, ég és föld a különbség 0-60 km/h ig a gyorsulást tekintve az Astra javára.
Ezzel vége is a rossz tulajdonságok hosszú sorának, ha élénkebb lenne a motor alacsony fordulaton, ez lenne a legjobb megfizethető alsó közepes sedan a világon. (Így is közel áll hozzá, mert más modelleknél meg más bajok vannak)
Hibalista
- Eddig hozta az elvárási szintet: 1 kiégett index-izzó/29.000 km
- 51.000 km-nél egy tompított fényszóró égett ki, csere saját kezűleg 5 perc, izzó 800 forint.
Ide hordtam szervizbe
Kötelező szervizek a Ford Petrányinál.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 51000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | BMW 320d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
