A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1.8 TDCi Titanium 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Assistance mindig legyen rajta!

Szöveges ítélet

Kis túlzással minden elromlott, eltört, elrepedt rajta, ami csak létezik.
A turbó csöveit rendszeresen, néhány tízezer kilométerenként cserélgetni kellett repedés miatt; cserélni kellett a termosztát házat; elrepedt egy vízcső, elrepedt a tágulási tartály; utóbbiba beletört a kupak is egyszer; a csomagtér ajtó díszléce minden Focus-ról letörik (erről 2x), de előtte még jó eséllyel feltördeli a fényezést is maga alatt; a lakk könnyen megsérül, majd szépen elkezd hámlani; EGR-szelep miatt apró torpanások menet közben új kora óta -volt cserélve, az újjal is elkezdte csinálni néhány tízezer kilométerrel később, végül a márkaszerviz javaslatára (!) le lett dugózva; a kormányról elkezd hámlani a króm hatású díszítő elem, csak úgy mint a rádió és a klíma gombjain a festék; hiába polírozza fel az ember a fejtámlák krómozott rúdjait, hamarosan újra mattá, foltossá válik; az egyik hátsó hangszóró megadta magát; az első lámpák búráinak külső-felső része a rossz hőelvezetés miatt belülről opálossá válik; 10 éves kora körül már minden csörgött-zörgött a beltérben, pedig eleve nem a csendességéről volt híres soha sem; a hűtők olyan szerencsésen vannak elhelyezve, hogy idővel telerakódik közöttük a hely porral, falevéllel, aminek az a következménye, hogy nyáron a nagy melegben a legkisebb tartós emelkedőn való haladás során elkezd melegedni a hűtővíz -ismert jelenség (az enyémen 2 alkalommal), szét kell szedni, ki kell takarítani, hipp-hopp elment újabb ~65000 Forint; cserélni kellett a generátort is.
A kipörgésgátlót nem lehet kikapcsolni. A menüben ugyan van erre opció, de a valóságban nem történik semmi, így csúszós (saras, havas) emelkedőn képtelenség vele felmenni. Sík terepen óvatosan, kis gázzal meg lehet oldani a mutatványt, gyorsításra azonban visszafékezi az autót az elektronika - ez havas úton előzésnél egész egyszerűen balesetveszélyes volt! Ez utóbbi egy szoftverfrissítés után jobb lett, csúszós emelkedőn azonban továbbra is képtelen volt felmenni (más autóval ugyan ott sikerült).
Eleve nem a legigényesebben összerakott autó, de ezzel a motorral egy igazi betegágy. Eleinte, és amikor jól működött, szerettem, a végén pedig már gyűlöltem. A szervizekben mindenhol azt mondták, hogy 1.6 benzineset kellett volna venni, az állítólag kimegy a világból. Sosem tudom meg, mert Fordom többet egészen biztosan nem lesz.

Hogy pozitívumot is említsek, a futómű például nagyon bírta a strapát; az első lengéscsillapítókat például 279 ezer kilométernél kellett csak cserélni. Elöl kényelmes is volt; a formája -bár ez szubjektív- szerintem dögös, időtálló.

Hibalista

- vízhőfok jeladó csere: 65e km; főtengely - hátsó tömítés csere: 83e km; főfékhenger csere: 159e km; kettős tömegű lendkerék: 171e km; vezérlés: 199e km; levegőmennyiség érzékelő tisztítás, nyomásérzékelő tisztítás: 209e km; - EGR szelep, porlasztó tömítés: 229e km; termosztátház-, motor tömítés-, elrepedt hűtő tömlő cseréje : 241e km; klímatöltés: 272e km (30%-os volt); első lengéscsillapítók: 279e km; kipufogó középső tagjának (dob) cseréje: 281e km; kiegyenlítő tartály elrepedt, generátor: 285e km; egyik befecskendező: 302e km; turbócsövek visszatérően repedtek.

Ide hordtam szervizbe

Auto-Fort

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Ford Petrányi

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 328000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Brava 1.6 SX Következő autója? Golf VII 1.6 TDI Highline
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)