Aa őő.. szóval kapjátok kicsit össze magatokat a gyárban
Szöveges ítélet
Egy Ford C-Maxból átülve kicsit csalódás.
Nem olyan kényemes, hangosabb és az összeszerelési minőség is gyengébb. Trend felszereltségnél kimaradt a deréktámasz, ami kötelező kéne legyen egy Ford ülésben. Nélküle kényelmetlen. Könyöktámasz nincs, 17000Ft-ért ( neten 11000Ft ) kell bele rendelni, úgy sokkal kényelmesebb. Ja és plusz egy rakodóhely. A C-Maxból nem tudtam mindent átpakolni, maradt egy kosár cucc, ami még a garázsban van. A kesztyűtartó kicsi és talán még lejt is kifelé. Ha kinyitom mindig kiesik a paprika spray, meg még egy-két cucc. Hiába rendeltem meg a hűtött kesztyütartót, tele kellett pakolnom, mert nincs elég hely elpakolni a cuccokat.
A motor burkolatot kapott, amit rosszul rögzítettek, a hátsó éle nekiért egy karosszéria elemnek, és így gázadásnál 1700-1900-as fordulat között olyan iszonyatos zörgedelmet vágott le az autó, mintha atomjaira akarna hullani. Ez ötödikben éppen 90-100Km/ó körüli tempó.
Sokáig bírtam, 10000Km után nyitottam ki először a motorháztetőt, akkor vettem észre mi a történet. Egy k.rva nagyot kellett rávágni ököllel a motorburkolatra, helyére pattant, azóta egész csendes az autó. A bal első ajtókárpit első nap 70km megtétele után, úgy 100Km/ó körül engedte el magát, azt ösztönből ( ijedtemben ) javítottam szintén egy ökölcsapással menet közben, azóta a helyén van.
Ami a legzavaróbb: nem lehet állítani a műszerfal világítás fényerejét. ( Ez már az új műszerfalas változat, ami viszont nagyon szép! ) Ezt nem akartam elhinni! Végignyálaztam a használati utasítást, abban benne van, hol kéne lennie a tekerőkapcsolónak. De nincs ott. A karácsonyfa Szent este egy pislákoló cserebogár ahhoz a fényorgiához képest, ahogy a műszerfal az ember képébe világít. Már annyira zavaró, hogy szerintem baleset veszélyes. A Ford-nál azt mondták, hogy még senki sem szólt miatta. De rögtön kicserélték volna a lámpakapcsólókat egy állítható fényerejűre, természetesen garanciában. Májd a 20000-es szerviznél. De miért hagytak ki egy 92Ft-os szerintem nagyon fontos alkatrészt az autóból?! Számomra érthetetlen.
Amúgy jó autó, csak össze kéne rakni. És nem kihagyni belőle a használható, praktikus dolgokat.
A váltó parádés, futómű, fék, kormány, motor jó. A szélvédőfűtést szériában kéne adni ( oké kicsit drágábban az autót ), annyira jó. Elől elférni, hátul is, ha csak két felnőtt utazik ott. A lámpái nagyon jók.
Ha kifogsz egy olyat, amit nem a török vagy algériai asszonyok műszakja rakott össze, akkor van egy nagyon jó autód.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
For Top Kft. Győr
Ez még nem volt, de a 3. autó, amivel odajárok.
A tapasztalat nagyon jó.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Ford C-Max Trend 1.6tdci | Következő autója? | Ford Mondeo Ghia 2.0tdci aut... két hete megrendelve |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
