A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1,6 TDCI 110LE Ghia Kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szürke. Kedvelem, de nem vagyok szerelmes belé.

Szöveges ítélet

Ez a negyedik céges autóm amit taposok, és mivel minden cserénél jobba ültem, ezért lehet, hogy az ítéletem egy kicsit pozitív irányban elfogult lesz. Bár praktikusak, nem szeretem a kombi autókat, és bár 50ezres éves futásteljesítménynél már célszerű, nem szeretem a dieseleket, ezekért lehet, hogy az ítéletem egy kicsit negatív irányban elfogult lesz.
Az autó kívül: nem csúnya, nem szép, olyan igazi céges autó külső. Nem tudom elképzelni, hogy valaki ilyen autóba lesz szerelmes. Simán elvegyül a forgalomban, ilyen szempontból ebben a kategóriában szerintem a Focus a "legszürkébb". (Szerintem sok ismerősöm nem is tudja felidézni, hogy milyen autóval járok. Egyszerűen miután meglátták, azonnal elfelejtik.)
Viszont nagy: feleslegesen széles. Elől a 110kilómmal bőven elférek, hátul pedig ígysem fér el rendesen 3 ember (de semmilyen másmilyen autóban sem). Így teremgarázsokban szűkebb helyekre kényelmetlenebb beálni. Hosszú is, így az utcán is nehezebb elég nagy parkolóhelyet találni. (Elfogult vélemény! A saját autóm 10cm-rel keskenyebb és 50-nel rövidebb) Cserébe viszont nagy, sok cucc belefér, gyakran tele is kell pakolnom.
Belülről: Az ülések kényelmesek (még egy 187cm magas és 110kg-os embernek is), viszont az ülés magasság állítás inkább billentés, úgyhogy az ülésed lapja vagy rossz szögben fog álni, vagy rossz magasságban, nem vészes, megszokható ez a hülyeség. A váltó elhelyezkedése viszont nem, 4-5cm-rel van előrébb a kényelmestől, pedig nincs maxra hátratolva az ülés, nem is vezetek fekve és a karom is hosszú. Zavaró, különösen azért, mert eddig rengetegféle autót vezettem és sehol máshol nem tapasztaltam ilyet. Ezeket leszámítva az autó kényelmes.
A motor: kellemes, dieselhez képest csendes, eddig hibamentes. 110LE tudja mozgatni a nehéz karosszériát, egyedül elinduláskor hiányzik az erő, ha az ember dinamikusabban akar elindulni,de nem figyel simán lefullaszthatja (eddig semmilyen más autónál sem tapasztaltam ilyet, mondjuk egyik sem volt turbódiesel). A fogyasztása viszont röhelyesen alacsony: teljesen vegyes használatban eddig 5,83 (szumma beletankolt/szumma km), de ha le kell menni valahova olyan vidékre, ahol nincs végig autópálya, bemegy a fogyasztás jóval 5 alá.
A váltó ha jó helyen lenne pontos lenne, a kuplung kicsit nehéz, dugóban fárasztó. A fékek átlagosak (a Golfé sokkal finomabbvolt).
A futómű: jó. Nem sportos, nem komfortos, igazából olyan amilyen egy ilyesmi autó alá kell.
Vezetési élmény: nincs. Igazábó elvisz kényelmesen A-ból B-be, de egy grammal sem több.
A bosszantó apróságok: a felszereltség része a rádiót és a többi kezelőszervet körülölelő keret nem fekete, hanem egy nemtudom mit utánozni akaró barna, igazán gagyi műanyag. Egyeltalán nem illik oda. A könyöktámasz felnyitható részének csuklója hihetetlenül könnyen félig eltört, cseréje valami horror áron lett volna. A könyöktámaszba számottevő dolgot nem lehetpakolni, de ez az autó egészére igaz, az autóban nagyon kevés a különböző pakolórekesz, vagy zseb. A szivargyujtó annyira szerencsétlen helyen van, hogy a lakáskulcsom amit jobb híján ott tárolok belefordult és zárlatot okozott (kétszer is), a biztijének cseréje macerás. Az ablakemelő modulja is kicsit szerencsétlen, folyton a hátsó ablakok kapcsolója esik kézre (az egész előrébb van, úgy mint a váltó, vagy az én hosszú karom rövid, vagy az autót orángutánok tervezték. Szerintem az utóbbi).
Szerviztapasztalatok: szerencsére eddig nem szorult az autó komolyabb szervízre, igy a Ford szervizekről nincs komoly tapasztalatunk.
Összegzés: lehet, hogy fentebb egy jó csomó negatívumot leírtam, de igazából kedvelem ezt az autót, mert összeségében nem rossz, sőt jó, elvisz kényelmesen és megbízhatóan mindenhová. Ja igen! A tempomatot IMÁDOM!

Hibalista

- Tolatólámpa kapcsolója (a váltóban)
- Könyöktámasz (eltört!)

Ide hordtam szervizbe

Ford Fort

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Planet Autó (jól írtam?)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Golf 1.4 Variant Következő autója? ?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)