A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1,6 VCT-i Trend 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szerethető kompromisszum

Szöveges ítélet

Korábbi munkámnak köszönhetően nagyon sok autót kipróbálhattam, tesztelhettem is néhány órára őket, vagy használhattam hetekig. Akkoriban nem volt szükségem saját autóra aztán amikor úgy adta a sors, hogy vásárolnom kellett, (a plafon az alsó-középkategória volt) meg sem fordult más a fejemben. Nem tudtam mellétenni jobb menettulajdonságokkal bíró autót, és a formája is megragadott. Van is stílusa (ellenpéldák-Astra, Golf), de nem is túl bohóckodott kasztni (lásd c4, megane, nagyszájú 307)
Viszonylag sokat megyek, évi 30-40 e km-t, de ebbe majd mindennap örömmel szállok be, aztán annyira biztonságérzetet ad nagy sebességnél is, hogy már majdnem unalmas. Tényleg jó érzés. A VCT-i motor (115 Le) egyébként szerintem a minimális erőforrás az autóba, ez alatt nem érdemes, mert nehéz. 1,4-est semmiképp se!
Ami rossz, de már megszoktam, ha bal kezem a ablak peremén pihentetem, és onnan fogom a kormányt, pont az egyik küllőbe akadok. Tempomat nagyon nagy dolog, gyári cd szépen szól.
A fűthető szélvédőt "érdekes" volt megszokni (a mikro fűtőszálak éjjel zavaróak, mert szétszórja a szembejövő fényt, mintha valami a szemembe ment volna, és pislognom kellene) de így utólag megérte.
Mivel az autó jó tulajdonságait a megjelenést követő egy évvel a piac is kezdte megérezni, rengeteg fogy belőle Mo.-n. Ami azt is jelenti, hogy az autó tényleg jó lehet (szemben az összverdikttel-ami ha jól emlékszem 7,2) és azt is hogy lassacskán el kell adni, mert ha valamiből túl sok van a használtpiacon, annak az ára is lentebb van. Pláne ha sok a km stb....
Szerintem egyébként túl nagy erővel számít bele a totalcaros értékelésbe a szervízháttér. Idétlenenek a szervízek, képzetlenek a szerelők, soha nincs pénz arra, hogy az alkatrészben álljon és raktáron legyen. Dehát, könyörgöm nem megszoktuk??? Ezektől az autó még lehet jó!
És az is.

Hibalista

- Alapjárat-ingadozás

Ide hordtam szervizbe

Nesztor Kft-Szolnok

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra Classic Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)