A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 1.4 

Az ítélet értékelése
1,5(4 db)

A SOKKok hada!

Szöveges ítélet

Kérem ez felháborító!!! Németországban azért ez nem így megy ám! A 4.1 milliós autóra rátehénkednek szutykosan, összekenik a nagyrabecsült szakemberek. Jobb ha az ember nem látja mit csinálnak a kocsijával, mert megszakad a szíve! Kérem, empátia! Utána pedig nem tudják mivel engeszteljék az ember fiát! A motor egyszerűen szörnyű! 1.2tonnához 80 lóerőt párosítani, ez ám az igazi merénylet!! A múltkor előzés közben kétszer is majdnem otthagytuk a fogunkat!!! 100 alatt nem megy semmit, utána már azért valamit. De 3. 4. fokozatban sem lehet előzni. Akkor mégis hogyan? Szereljek lökhajtást a kocsira vagy kompresszort, amit előzés közben bekapcsolok? Nem tudom! A belső tér összeszerelési minőségéről is tudnék mit mesélni! A CD-s rádió egyik oldalánál fél centis hézag tátong, a hátsó támlára én raktam vissza a kárpitot, mert visszadöntöttem függőlegesbe és emiatt levált a fele. Az ülések padlórögzítő csavarjait nem voltak képesek leburkolni, azok ott villognak a sötét kárpiton!
Azért alapjában véve kényelmes, de szerintem a futómű túl kemény, inkább sportos, de a magyar utakon ez kifejezetten hátrány! A kanyarokat nagyon jól veszi, jók a fékek.
Kényelmes, aránylag csendes, 150-ig, utána mintha B-17-es bombázón ülne az ember olyan nagy a zaj.
A fogyasztás előszöt 10 liter volt (5 ajtós kaszni), aztán 8, most pedig 7,5. Kezd magához térni!
Viszont nagyon jó csajozós autó! Dübörgő zene, csikorgó kerekek, (szigorúan 50Kmh-ig májerkodjunk vele!) na erre jó!
A CD-s egység nagyon orrektül szól a 6 hangszóróval. Jól nyomja a mélyet, nagyon babás az egész hangcucc!
A forma viszont egyszerűen mesés, nagyon szép, aranyba kéne önteni annak a kezét aki megtervezte!!! Az biztos!
Végeredményben nem olyan rossz, de azért szerintem van még mit javítani minden fronton az autó körül.
A hozzászólásom kissé lehangoló lett, de ez a szomórú valóság!

Hibalista

- Az autót úgy adták át hogy le volt csutkára merülve az akku, nem is indult el, fel kellett tölteni 220-ról.
- Hazaérve a hűtővíz fele a kiegyenlítőtartályból elfolyt. Megcsinálták 1 nap alatt.
- A kilóméteróra mutatója beragadt, először nem is indult el, majd 50 alá nem is volt hajlandó lemenni. Megcsinálták 1 nap alatt.
- A kilóméteróra javításából kifolyológag összekenték a szerelők a szutykos zsíros ujjukkal a fordulatszámmérő matt számlapját, úgyhogy ha rásüt a nap úgy világít rajta a folt, mint egy lámpa. Ezért megint vissza kell vinni. Már előre félek mit fognak művelni most valami mással!!!!!!!!
- HALLATLAN!!!!

Ide hordtam szervizbe

Inkább nem nevezném meg, mert mégjobban kiszúrnak az emberrel!!!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 800
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)