A SOKKok hada!
Szöveges ítélet
Kérem ez felháborító!!! Németországban azért ez nem így megy ám! A 4.1 milliós autóra rátehénkednek szutykosan, összekenik a nagyrabecsült szakemberek. Jobb ha az ember nem látja mit csinálnak a kocsijával, mert megszakad a szíve! Kérem, empátia! Utána pedig nem tudják mivel engeszteljék az ember fiát! A motor egyszerűen szörnyű! 1.2tonnához 80 lóerőt párosítani, ez ám az igazi merénylet!! A múltkor előzés közben kétszer is majdnem otthagytuk a fogunkat!!! 100 alatt nem megy semmit, utána már azért valamit. De 3. 4. fokozatban sem lehet előzni. Akkor mégis hogyan? Szereljek lökhajtást a kocsira vagy kompresszort, amit előzés közben bekapcsolok? Nem tudom! A belső tér összeszerelési minőségéről is tudnék mit mesélni! A CD-s rádió egyik oldalánál fél centis hézag tátong, a hátsó támlára én raktam vissza a kárpitot, mert visszadöntöttem függőlegesbe és emiatt levált a fele. Az ülések padlórögzítő csavarjait nem voltak képesek leburkolni, azok ott villognak a sötét kárpiton!
Azért alapjában véve kényelmes, de szerintem a futómű túl kemény, inkább sportos, de a magyar utakon ez kifejezetten hátrány! A kanyarokat nagyon jól veszi, jók a fékek.
Kényelmes, aránylag csendes, 150-ig, utána mintha B-17-es bombázón ülne az ember olyan nagy a zaj.
A fogyasztás előszöt 10 liter volt (5 ajtós kaszni), aztán 8, most pedig 7,5. Kezd magához térni!
Viszont nagyon jó csajozós autó! Dübörgő zene, csikorgó kerekek, (szigorúan 50Kmh-ig májerkodjunk vele!) na erre jó!
A CD-s egység nagyon orrektül szól a 6 hangszóróval. Jól nyomja a mélyet, nagyon babás az egész hangcucc!
A forma viszont egyszerűen mesés, nagyon szép, aranyba kéne önteni annak a kezét aki megtervezte!!! Az biztos!
Végeredményben nem olyan rossz, de azért szerintem van még mit javítani minden fronton az autó körül.
A hozzászólásom kissé lehangoló lett, de ez a szomórú valóság!
Hibalista
- Az autót úgy adták át hogy le volt csutkára merülve az akku, nem is indult el, fel kellett tölteni 220-ról.
- Hazaérve a hűtővíz fele a kiegyenlítőtartályból elfolyt. Megcsinálták 1 nap alatt.
- A kilóméteróra mutatója beragadt, először nem is indult el, majd 50 alá nem is volt hajlandó lemenni. Megcsinálták 1 nap alatt.
- A kilóméteróra javításából kifolyológag összekenték a szerelők a szutykos zsíros ujjukkal a fordulatszámmérő matt számlapját, úgyhogy ha rásüt a nap úgy világít rajta a folt, mint egy lámpa. Ezért megint vissza kell vinni. Már előre félek mit fognak művelni most valami mással!!!!!!!!
- HALLATLAN!!!!
Ide hordtam szervizbe
Inkább nem nevezném meg, mert mégjobban kiszúrnak az emberrel!!!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 800 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
