A nekünk ficánkoló kormos-fóka
Szöveges ítélet
Negatívumok:
- első ülések kiképzése nem a legideálisabb, 180 felett bele kénytelen görnyedni az ember, hosszú út után kiszálláshoz rendeljünk csontkovácsot (asszony nem panaszkodott, jó hogy, a 157 centijével);
- az ajtókárpitok kispórolása elég nagy sóherség, hülye magyar, miért nincs elég pénzed egy ghiára, ugyebár?
- hátsó ajtónyílás alsó része szűkös, gyermekre-méretezett, kifejlett homo sapiensnek beszállásnál richtig beleakad a lába a kasztniba (tekintsük a dolgot a forma oltárára helyezett áldozatnak);
- az olajat nagyon zabálja (3000nél olajcsere), de a szervízkönyv és más fókatulajok szerint 5000 km után helyreáll az olajfogyasztás, várom!
- a középkonzol két pohárbemélyedései lehetnének eltérő átmérőjűek, ugyanis mindegyiket egy literes üvegre méretezték, s akisebb példányok erősen lötyögnek (tudom, kukacos vagyok, de mégis);
- a telóbemélyedésbe nem ártott volna valami finomabb műanyag, a behelyezett távközlési eszköz így irányváltásnál lötyög, kopog, de a tescopárna segít!
- a biztonsági öv rugója erősen ránt, így pár év után egy kis kopás a műanyagon tuti bejátszik a rendszeres odakoppanások miatt;
- tolatóradarja elég halk, bekapcsolt rádió mellett csipogása beleveszik a környezeti zajokba;
- a hátsó légterelő műanyaga tényleg förmedvény, színben erősen elüt, valami iszonytatóan rondán kopog s legkisebb behatásra tuti elroppan;
- a szivarablak helyére kár volt műanyagot karistolni, hiába vékony az A-oszlop, s a kilátás ideális.
Pozitívumok:
- a műszerfal finom tapintású enyhén rugalmas műanyagból készült, jó általános benyomás, csak érdessége miatt nagy szöszöl, összeszed minden bizbaszt;
- váltója kiályság, azonban hidegben néha nehezen veszi az egyest;
- a motor alsó tartományokban enyhén lomha, de 2500 után feléled és bősz előzgetésre késztet: ha akarod ha nem, nyomod neki, amire rátesz a kiváló útfekvés és úttartás, arra tolja és ott a testrészeit amerre én kívánom;
- bevallom a cetre hajazó formájába szerettünk bele, ezért is válaszottuk ezt a versenytársai előtt, azóta azonban a seat altea egy nüansznyival jobban tetszik – mokányabb és zömökebb, egy kicsivel jobban hasonlít egy néger nőre;
- a kijelző piros-fehér-fekete összhatásának megejtő szépsége ma is gyönyörködésre késztet és a kormány fogása is remek.
Fenti csöpp hibái ellnére imádjuk, ennyi lovéért ma is ilyet vennék!
Hibalista
- Eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
For-Top Kft. Győr Kismegyer
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Polo 1.4 4a | Következő autója? | megfelelő csillagállás esetén egy narancssárga ST-fóka |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
