A második legszebb Ford
Szöveges ítélet
Sokat böngésztem a népítéleteket mielőtt a focus mellett döntötem volna és igyekeztem mindent kiküszöbölni amit hibaként említettek. Olvastam hogy nagyon rossz az ülés, ezért inkább a bőröset választottam mégha sokkal drágább is volt. Volt aki a futóműre panaszkodott, ezért lett ghia mert tudtommal azokba másik van. Relative jó áron sikerült hozzájutni 50e km-rel, és a kötelező szervizen kívül költeni sem kellett rá. Lényegében városaban használom ami olyan 7-8 literes átlagfogyasztást eredményez, sportosan használva. Autópályán 130-as átlaggal négy személy+csomagok+klíma végig 6 liter alá megy a fogyasztás ami szerintem hihetetlenül jó egy ilyen erős motortól. Gyárilag ms spoilercsomagos az autó ami szerintem iszonyatosan feldobja és kiemeli a többi focus közül. És szinte mindenki st-nek nézni úgyhogy nincs aki bepróbálkozzon a lámpánál... Az egyetlen ford ami szerintem szebb ennél az az st narancssárgában. Nagyon jól szól a gyári sony cd 6-os tárral, igényes a belső, bár tényleg lehetne kicsit jobb tapintású a műanyag. Sok olyan extra is benne van ami inkább felső kategóriás autókra jellemző mint pl az elektromos és fűtött bőrülés, a kanyarxenon vagy a 8 hangszórós sony hifi. A teljesítményére sem eshet panasz, mindig van benne annyi tartalék hogy gond nélkül lehessen előzni. Az 1.6-1.8-as benzineseket úgy hagyja ott mintha játékautók lennének, autópályán pedig a 2 liter felettiekkel is elbánik. Sokan szídják a futőművet és a fékeket. Szerintem a futómú hangolása pont jó M.o:-ra. Elég sportos, de azért a kátyűk sem jelentenek problémát. A 17" kerekekkel együtt amit ehhez adtak nagyon jó úttartást biztosítanak, és igenis nehéz kisodródni a kanyarban. Azzal viszont egyetértek hogy a fék lehetne harapósabb, és jó lenne ha fentebb fogna. Nem tudok igazi hibát említeni a váltót kivéve ami elég érdekes 50000 kilóméter után, úgyhogy bátran javaslom mindenkinek aki esetleg egy fullos focus és egy fapados mondeo között gondolkozik, hogy ezt válassza. Használtan is lehet néha-néha kapni(az elmúlt 1 évben összesen 3 volt eladó ami gyári spoilercsomagot kapott, egy 1.6-os benzines, ez a kétliteres dízel, és most van épp egy kétliteres benzines), ami alternatívát jelent egy új 1.6-oshoz képest kb.
Hibalista
- Váltó-Hegyről lefelé 2-es motorfékkel gurulva kattogással kísérve mindig visszaugrott üresbe... Csak a szerencsén múlott hogy megcsinálták kiterjesztett garanciára, egyébként 100e lett volna. Cserélték a kettest.
Ide hordtam szervizbe
Törökbálint Planet autó m1. A lehető legrosszabb szerviz amit el lehet képzelni, a munkafelvevők nem köszönnek vissza az embernek, gyakran 15 percig váratják, nem adnak csereautót hiába garanciába javítják két hétig, nevetséges kifogásokat találnak ki hogy miért nem javítják meg garanciába, stb atb
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 307 | Következő autója? | Narancssárga Focus St |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
