A legótvarabb fostalicska!
Szöveges ítélet
Céges autóként van szerencsém(?) használni több ilyen 1,6 TDCI szörnyedvényt, immár jó pár éve! Aki azzal vádolna meg, hogy túlságosan elfogult vagyok ezzel az autóval kapcsolatban (mármint negatív irányban) annak csak jelezném, hogy ültem/használtam már néhány autót életemben, de ezen kívül más márkákkal ennyi bajom nem volt, mind ezekkel a fókákkal! Az is igaz, hogy ennyire szarul még kocsiban nem éreztem magam, mint ezekben!
Kezdem a legidegesítőbb dologgal: a VÁLTÓ! Na az egy okádék konkrétan. Párszor már sikerült 3. helyett 1-esbe visszaváltanom a nagyon okosan működő váltó utaknak köszönhetően (soha egyetlen másik autóval nem sikerült még ilyet produkálnom. A kocsi minősége és kivitelezése csapnivaló! Nem, nem csak azért , mert céges autó, van nálunk 400-500k km-t futott más gépek, de ennyire nincsenek széthullva, mint ezek a fókák. Tegnap pl. sikerült jól bebasznom a fejemet a csomagtartó ajtajába, mert a teleszkópok totál kukásak. A belső kialakításról csak annyit, hogy egy 4-5éves gyereknek szánt akkumulátoros kisautóba is cikik lennének az ilyen kidolgozottságú, minőségű kapcsolók, anyagok, nem, hogy egy ilyen kocsiba. A hülye megoldásokat nagyon nem is említem, pl. az idióta szélvédőtisztítás kapcsolása. Nagyon ciki az a fajta olcsójános-hatás amivel a kocsiban találkozni lépten-nyomon: pl. egyedül a vezető oldali ablakemelő automata, de ez is csak lefelé, felfelé már nem! Röhej!
A motor nem lopta be magát a szívembe: alapjáraton baromi hangos, idegesítő traktorhangja van. Ha éppen nem szarik be a turbója, nem hagy ki a motorja 1-2 sec-re, akkor néha megy is, de szar vezetni ezt a kocsit.
A fékje ócska, utoljára az F Astrámban volt ilyen "tapossuk tövig csak fogjon már" fékem.
A kocsi képes elpattogni az útról kanyarokban....
Sorolhatnám még, de inkább nem bosszantom magam azzal, hogy rá gondolok....nem érdemli meg!
DEHOGY érte meg a pénzét, hiába választottam ki a skála két végét, valamiért mindig ezt mentette el...!
Hibalista
- -Turbó csere 2x - - futómű (már szinte mindent cseréltek benne, most is szar) - - csomagtartó teleszkópok kukák - - csomagtartó nyitó gumi szétmállott - - váltó szoknya kiesett - - váltó gomb állandóan kilazul, könnyen elforgatható - - klíma indításnál mindig bekapcsol - - újabban kihagy a motor 1-2 sec-re - - távirányítós kp. zár úgy 5.-re képes nyitni/zárni - -
Ide hordtam szervizbe
Céges kocsi, nem ismerem a javítási számlákat sem, de szerintem egy szerviz képes csak ebből a kocsiból megélni!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 306 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.7/10) |
