A Konzervatív
Szöveges ítélet
Null kilóméteresen, 3 hónap után vettem át az autót Szeleczkyéknél. A lebonyolításról annyit, hogy minden ok. Harangozó tanácsadó-értékesítő kolléga felkészült, laza, ugyanakkor udvarias, egyszóval jó a srác. Az autóról sajnos már most 3 hónap után írnom kell ítéletet, de azért annyira nem vészes.
Már az első napokban észrevettem, hogy a reggeli hidegindításnál, alapjáraton-egyéb beavatkozás nélkül-dadog a motor és néha le is állt. Két perc múlva kisimul és utána egész nap hibátlanul szuperál. Eddig sajnos nem sikerült kiküszöbölni a hibát pedig bent volt egy hétig az autó. Azt mondák kész, bementem, beindítottam, vártam, és ugyanúgy dadogott. (1 rossz pont a szervíznek). Elengedett a hátső ablak melletti dísz műanyag, kértem a cseréjét egyúttal-amikor a motort is csinálták-, de ez sem lett megcsinálva, kicserélve, hanem ott nyomban ripsz-ropsz cserélték ki-elfelejtették. (2. rossz pont a szervíznek). Szóval, az autó jó, kényelmes, csendes. Nem tudom miért fikázzák olyan sokan az 1,4-est. A fogyasztás nekem jó, 7 körül megáll. Tényleg nem egy rakéta de azért nyugodt autózáshoz kellően nyomatékos, igaz a pörgetést el lehet felejteni, mert olyan hosszúak a fokozatok, hogy az már túlzás. A kinti hőmérőt tényleg én sem tudom mi a szarért kellett kihagyni, nagyon idegesítő, a Cordobámbam is volt
pedig nem egy kategória. A gyári zene nagyon jó, pont elég. A futómű, a kormányzás példás, a fék tökéletes. A kuplungról nem szoktunk beszélni, de ilyen finoman induló, lefulladni nem akaró autót nem igen vezettem. Hátul is kényelmes, nagy a hely(na jó annyira nem:)). Összességében jó vétel, 1,4 Trend 3,390,000-ért
szerintem hibátlan. De persze nem utasítanám vissza az 1,6 tdci fokozatmentes verzióját.
Na szóval, fél év után sikerült kiköszörülni a hidegindítási gondot.
Igen ám , de nem ott ahol vettem, hanem Vácott a Dunakanyar Autócentrumnál, tudniillik ide hordtam mindíg a Seatomat is és soha nem csalódtam, most sem!!
A Szeleczky gárdáról csak annyit, hogy az értékesítésig minden ok, aztán tojnak bele mindenbe. Amikor másodszor sem sikerült a hibát kijavítani, az erőteljesebb hangvételre csak vállvonogatás és hülledezés jutott. Vácott precíz, pontos, gyors hibamegoldást kaptam. Azt hittem létezik közös minőségbiztosítás a Fordnál. Ezek szerint nem. A fóti Fordnál a munkafelvevő kolléga "enyhén" flegma és a segítőkészség minden szikráját nélkülözte. Kár értük mert az autót azt viszont olcsóbban adják.
Hibalista
- Reggeli hidegindításnál dadogó alapjárat 2 percig.
Ide hordtam szervizbe
Ford Szeleczky, Fót (Cora)
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Dunakanyar Autócentrum
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7800 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Cordoba | Következő autója? | Új Skoda Octavia |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
