A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus 2.0 tdci ghia 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A király meztelen! (najó, gatya van rajta)

Szöveges ítélet

szeretem: brutális erő (190 az érdi emelkedő tetején, meg nagyarcú villogó xenonosokat lehet szívatni az autópályán, amikor 160 környékétől elkezdenek keresni, hogy hova lettem :)) ), jó váltó (bár mostanában az is kezd szórakozni...), jó hifi, szerintem kényelmes, az index 1 nyomásra 3-at villan, és nagyjából ennyi...

nemszeretem: bázi sok fogyasztás, budapesti dugókkal tarkítva simán 9,5!!! ha megyek országúton is, a vegyes 8, tempomattal 80 táján és szinte nem nyúlok a pedálokhoz esetleg 5,5; ablaktörlő kifejezetten balesetveszélyesen nem töröl télen (ezatisztagumieeróbléd); fék alulméretezett, határozatlan, nagy erőt igényel; egyenetlen úton, kanyarban a 320 nm szó szerint szétveri az elejét (akkorát üt elpattogva, hogy megijedek, meg a cd is elhallgat másodpercekre).

nem értem: mitől tartják olyan jónak a futóművet... szerintem semmi extra, magas az autó, a kanyarsebesség legfeljebb átlagos (lehet, a gumi miatt, de nekem soxor megcsúszik hamar, ha forszírozom a kanyart); miért nem lehet egy normális ablaktörlő esőautomatikát csinálni, ha másoknak sikerült; miért alig kevesebb a bosszantó hiba, mint a 307-esben (!) - ez a szelepnyitásos okoskodás kereszteződésben való lefulladással majdnem egy csattanáshoz vezetett, mert amikor kiengedtek, senki sem számított arra, hogy effektíve ott le is cövekelek :); a fedélzeti számítógép miért csak átlagfogyasztást mér, pillanatnyit nem, és miért jelzi, hogy hátralévő km 0, amikor még 6 liter van a tankban; miért kell a térdemet szétverni a hifi kormány(oszlop tövéről)vezérlőjén; és végül a gyújtás levételével miért "hal meg" az egész autó - ilyen utólagos abalkhúzogatás, rádióhallgatás, stb. jól esne :) ...

igazából alkalmam volt sok autót kipróbálni - ez egy teljesen átlagos gép, nem is rosszabb/jobb, szebb/csúnyább, kényelmesebb/kényelmetlenebb, mint a többi... a nyiszorgásokat, bosszantó hibákat gyártás kezdetéről eredő gyermeteg dolgoknak tudom be, de a jó motor-váltó miatti lelkesedést ezek rendesen letörik... ha esetleg ezeket kijavítanák, akkor tényleg jó autó lehetne.

a baj az, hogy a jelenlegi autópiacról igazából nem tudok tényleg szerethető, dinamikus, kompromisszumot nem igénylő, értékarányos autót mondani - ez sem az!

...ítélet 2.

másfél éve használom, 44000 van benne... kicsit összekoptunk. a fék változatlanul siralmas, a futómű - ha megtanulja/szokja az ember - tényleg stabil, csak nem kell félni :) az eredeti gumigarnitúra volt kritikán aluli, most nem írom ide a gumiemberke nevét

a 2. hibát kijavították, vmi bosszantó blőd, garis, má nem emléxem

viszont a jó hír: az izzócsere gyakorlatlanul is max. 10 perc, nekem sajnos már 5 alatt megy, kb. a harmadik izzó van benne per lámpa. Annyira "bonyolult", hogy ilyet még nem láttam: 1 csavar kinyit, két pöcök kikattint (ehhez az átlagosnál kicsit hosszabb csavarhúzó kell), ház kihúz, és már tekerheted is ki az izzót. lehet, a hdi-s gyárral nemcsak motorügyben kellene egyeztetniük :))

ami probléma - a nyiszorgások, futműhangok, kopogások egyre erősödnek és vmi villanymotor szerű hang alapjárat felett folyamatosan előjön.

igazából megbízható járgány lett, a tavasz óta semmi sem romlott el rajta, a térdem már kifaragta a rádióvezérlő, talán kicsit kezdem szeretni.. viszont jön a tél és ablakot kéne törölni :/

Hibalista

- 1. ötödik ajtó egy rossz tömítés miatt menet közben folyamatosan kinyílt a fékpedál lenyomására... 2. randomszerűen visszaesik a fordulat/ nem pörög fel (állítólag vmi szelep nem nyit a koromlerakódástól?) 3. kuplungpedál nyomásra állandóan nyiszorog, egyéb rejtélyes hangok az utastér különféle részeiből 4. sűrűn kell izzót cserélni

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 44000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 307 Következő autója? nemtom
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)