Sz.r talicska
Szöveges ítélet
Megvettem mert kellett gyorsan egy kombi és dízel,pechemre.Mikor megvettem úgy kezdtem csere minden amit kell olaj,vezérműszíj,fék,futómű.Nem is volt vele baj közel egy hónapig és akkor kezdődött.Megállt a turbó,felújítás 125000 Ft.Kb egy hét füstöl a műszerfal,kábelköteg csere,kb egy hónap múlva szarakodik a váltó nem akarja venni a sebességet,kuplungcsere 56000 Ft.Nem volt olyan,hogy ne kopogjon a futómű.Egy hete ki lett cserélve az ékszíj erre tegnap az ékszíj fele le vált és bekapta a vezérműszíj,még nem tudom mekkora a baj de el lesz adva a pi...ba.Senkinek sem ajánlom sz.r olasz talicska.Előtte egy sdi ibizám volt 230000 km raktam bele és soha nem hagyott cserbe 450000 km-rel adtam el és mai napig megy.
Folyt köv. Nem lett nagy a baj összeraktuk és megy. Most már a nagynyomású pumpa kezdett szarakodni gyorsan piacra vele ár alatt de sikerült eladni hála az égnek. Vettem egy Nissant soha rosszabbat!!
Hibalista
- Turbó,kuplung,légtömegmérő,elszakadt a vezérműszíj mert bekapta az ékszíjat.Egyszer majdnem kigyulladt a műszerfal.
Ide hordtam szervizbe
Sógoromhoz de már utált mert meg vettem ezt a szartalicskát.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 183000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | ibiza sdi | Következő autója? | olasz soha az életbe |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (4.2/10) |
