Olasz autó az olasz autó marad (ipari hulladék)
Szöveges ítélet
Előnyök: nagy csomagtér, normális fogyasztás, elférünk benne, más nem igazán.
Hátrányok: szörnyen megbízhatatlan, beázik, rohad, mint a szar.
Szerintem, ha valaki mazochista, akkor mindenképp olasz vagy francia típust vegyen magának!!! IGAZI KÍNZÓESZKÖZ!!!! Számtalanszor cserben hagyott, több tízezrek repültek!! A motorja, ahhoz képest, hogy 2.5 TD Supercombi (???), egyátalán nem megy. a 90 is szenvedés neki :(
NA ELEMZEM:
Fenntartási költség: akár 1 A6. Kb. 3 éve van meg, azalatt kb. 200000 ezer a javításokra, és most meg a felújítás lesz 2 kiló!!!!!!:(
Kényelem: mint 1 szekér: kiszakadt (bőr)üléshuzatok+fejtámlák, bár 8 ember is elért benne rendesen.
Teljesítmény: hát az meg elég gagyi. 2.5 TD, a 90 is szenvedés már neki:(
Megbízhatóság: az egy nagy 0. Állandóan elromlik rajta valami. 2havonta szervíz!!
Szervíz: van egy haverunk, ő nagyon jó fej, soha nem csap be. Érd, Cecília u. 1. asszem. MINDENKINEK AJÁNLOM!!! Márkaszervizek impotensek, drágák és lassúak, tisztelet a kivételnek!
Összesítve: amilyennek vártam: olasz!!
Összegezve a véleményem: SOHA TÖBBÉ OLASZT!!!!!! SE LANCIA, SE ALFA, SE FIAT!!! AKI SOKAT AKAR DOLGOZNI, MENJEN OLASZ AUTÓKKAL FOGLALKOZÓ SZERVÍZBE!!! LESZ MUNKÁJA, AZ TUTI!!!
Fiat szlogen: Minősíthetetlenség, megbízhatatlanság, Fiat.
Hibalista
- hmmm.... inkább azt hogy mi nem: a jobboldali ajtók, gömbfejek és csuklók, tengelyek +1-2 apróság
- na egy kis ízelítő:
-
- olajfolyás: 5-6. alkalom után szűnt csak meg kb. 20 ezer
- kormány: kb. 20 ezer
- anyám egyszer nekitolatott egy oszlopnak: hátsó ajtó: 30 ezer:(
- rádió egy kalap szar: kb. 5 ezer
- szelepek is asszem: kb 5 ezer
- akksi kb 5X :( kb. 30 ezer
- vezérműszíj+égszíj-szakadás: kb. 15 ezer
- polírozó szarok: kb 1-2 ezer
- beázik
- és majd a felújítás (lökhárító+küszöbök+alsó küszöb, ugyanis ezek rohadnak, mint a szar+belső kárpitok+üléshuzat,alsó rész is, ugyanis ezek a beázások miatt úgy néz ki, mint a hányás), ez kb. 200000 (nem írtam el, kettőszázezer) FT!!!!!
- a duda: kb. 5 ezer
- a kormány: kb 25 ezer
- ja és most az önindító szart be: 1,-15 ezer Ft lesz!
- +még egy két apróság, ez kb. 15 ezer, úgyhogy majd négyszázezret nyelt el (fog elnyelni) ez a szar!!!!!!!!!!!!!! Tavasszal :(
Ide hordtam szervizbe
haver
a legjobb és legolcsóbb és legtisztességesebb szerelő, merem állítani, ja és az X5-e..... az egy álom..:) Érd, Cecília u. 1. asszem. CSAK AJÁNLANI TUDOM!!
OSZTÁLYZATA: 20
MÁRKASZERVÍZBE CSAK A MILLIOMOSOK VIGYÉK!!!!!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
márkaszervizek-milliomosknak
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 134000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 82000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Rover618i | Következő autója? | Omega B (a Ducato még megvan) |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.1/10) |
