Skorpió
Szöveges ítélet
Ezerötös Lada , kifordított felni, momo kormány, Koppány kipufogó megvan még? Az autóknak benzin szaguk volt, érezted szinte külön külön az alkatrészeket ahogy dolgoznak!!! A régi szép idők....
Abarth 500 szekvenciális váltó, kő futómű, csodás hang, autó szag .
20 évet fiatalodtam benne! 140 lóerő, ami jóval többnek tűnik, vászontető ami meglepően jól szigetel, piros bőr, szürke festés.
Eladtam egy hibás döntés alapján, vettem egy szintén zseniális kocsit ( toyota gt 86 ), de a hiba javítása folyamatban van, keresem a következő abarth 500- at, ha lehet még erősebbet ( 160,180 lóerő ) a Tributo Ferrari modell egyenlőre , még használtan is túl sok, 10 millió körül van.
Szervíz tapasztalatot azért nem írtam mert idehaza nincs gyári szervíz, legközelebb Bécs, amíg nálam volt a kocsi , nem volt szükség rá, friss német szervízzel vettem!
Volt nálam a síma 500- ból a legerősebb modell, az a megdöbbentő az Abarth-ban, hogy az alap, retro, cicás autóból olasz könnyedséggel alkottak egy kőkemény igazi adrenalin csomagot!
Hibalista
- Ülés magasság állítás
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | TT 3.2 | Következő autója? | Abarth 500 595 competizione |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
